Powiatowy Rzecznik Konsumentów Bolesławiec

Powiatowy Rzecznik Konsumentów Bolesławiec

Opublikowano:

Kategoria: UOKiK

Województwo: dolnośląskie

Powiatowy Rzecznik Konsumentów Bolesławiec

Telefoniczna pomoc prawna dla konsumentów. Aktualne informacje kontaktowe Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bolesławcu. Konsultacja telefoniczna z Rzecznikiem Konsumentów.

Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bolesławcu kontakt

Pomoc dla konsumentów w przypadku sporów z przedsiębiorcami dostępna jest pod numerem telefonu. Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Bolesławcu, ma swoją siedzibę w instytucji jaką jest Starostwo Powiatowe w Bolesławcu. Pomoc rzecznika można uzyskać stacjonarnie w siedzibie lub telefonicznie. Oczywiście należy pamiętać, że Powiatowy Rzecznik Konsumenta Bolesławiec kontakt prowadzi w godzinach swojej pracy.

Telefon: 75 612 17 03
E-mail: [email protected]
Fax: 75 73 23 250

Dane kontaktowe Rzecznik Konsumentów Bolesławiec

Adres: ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec

Siedziba Rzecznika znajduje się pod podanym adresem w pokoju numer 6. Bezpłatna pomoc prawna Bolesławiec w zakresie prawa konsumentów. Pomoc telefoniczna w przypadku sporu z przedsiębiorcą. Wszystkie sprawy związane z przedsiębiorcami i konsumentami można rozwiązać z pomocą Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bolesławcu.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów Bolesławiec czym się zajmuje

W sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Do kompetencji Rzecznika Konsumenta w Bolesławcu należy:

  •  zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
  • współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  • wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Formy udzielania pomocy przez Rzecznika Praw Konsumentów w Bolesławcu:

  • udzielanie porad prawnych
  • przygotowywanie pism procesowych
  • występowanie w procesach sądowych
  • kontaktowanie się z przedsiębiorcami
  • składanie wniosków dotyczących zmian w prawie miejscowym.

Liczba wyświetleń: 2499



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS