Powiatowy Rzecznik Konsumentów Bolesławiec
Opublikowano:
Kategoria: UOKiK
Województwo: dolnośląskie
Telefoniczna pomoc prawna dla konsumentów. Aktualne informacje kontaktowe Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bolesławcu. Konsultacja telefoniczna z Rzecznikiem Konsumentów.
Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bolesławcu kontakt
Pomoc dla konsumentów w przypadku sporów z przedsiębiorcami dostępna jest pod numerem telefonu. Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Bolesławcu, ma swoją siedzibę w instytucji jaką jest Starostwo Powiatowe w Bolesławcu. Pomoc rzecznika można uzyskać stacjonarnie w siedzibie lub telefonicznie. Oczywiście należy pamiętać, że Powiatowy Rzecznik Konsumenta Bolesławiec kontakt prowadzi w godzinach swojej pracy.
Telefon: 75 612 17 03
E-mail: [email protected]
Fax: 75 73 23 250
Dane kontaktowe Rzecznik Konsumentów Bolesławiec
Adres: ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec
Siedziba Rzecznika znajduje się pod podanym adresem w pokoju numer 6. Bezpłatna pomoc prawna Bolesławiec w zakresie prawa konsumentów. Pomoc telefoniczna w przypadku sporu z przedsiębiorcą. Wszystkie sprawy związane z przedsiębiorcami i konsumentami można rozwiązać z pomocą Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bolesławcu.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów Bolesławiec czym się zajmuje
W sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Do kompetencji Rzecznika Konsumenta w Bolesławcu należy:
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
- współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
- wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
Formy udzielania pomocy przez Rzecznika Praw Konsumentów w Bolesławcu:
- udzielanie porad prawnych
- przygotowywanie pism procesowych
- występowanie w procesach sądowych
- kontaktowanie się z przedsiębiorcami
- składanie wniosków dotyczących zmian w prawie miejscowym.
Liczba wyświetleń: 2499