Urząd Miasta Międzybórz – UM w Międzyborzu

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: dolnośląskie

Urząd Miasta Międzybórz – UM w Międzyborzu

Telefon do Urzędu Miasta Międzyborza. Urząd Miasta w Międzyborzu adres, kontakt, e-mail. Za co trzeba uiścić opłatę skarbową w Urzędzie Miasta Międzybórz?

Urząd Miasta Międzybórz dane kontaktowe

Osoby, które nie mają możliwości odbycia osobistej wizyty w placówce mogą załatwić sprawy zdalnie wykorzystując w tym celu udostępnianie przez Urząd Miasta Międzybórz dane kontaktowe.

Kontakt zdalny z Urzędem Miasta Międzyborza możliwy jest do zrealizowania na dwa sposoby. Dostępny jest kontakt telefoniczny, a także mailowy. Wysyłając wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na odpowiedź zwrotną potrzeba poczekać zazwyczaj kilka dni roboczych.

Urząd Miasta Międzybórz godziny otwarcia

Wszelkie sprawy zainteresowane osoby mogą załatwić w Urzędzie Miasta Międzyborza jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w wyznaczonych godzin. W weekendy placówka jest zamknięta. Wszelkie zmiany, które dotyczą zmiany harmonogramu godzin urzędowania zostaną zaktualizowane na głównej stronie internetowej.

Kontakt Urząd Miasta Międzybórz

Adres: ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz

Telefon: +48 62 78 56 019,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Międzybórz:

  • poniedziałek 7:30-16:30
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:30-14:30

Międzybórz Urząd Miasta

Urząd Miasta Międzyborza składa się z wielu oddzielnych wydziałów. Każdy z nich odpowiada za inny rodzaj spraw. Dzięki istniejącym wydziałom zarządzanie jest sprawne oraz bardziej efektowne. Międzybórz Urząd Miasta odpowiedzialny jest przede wszystkim za prowadzenie spraw kulturalnych, oraz gospodarczych i społecznych. Jego zadaniem jest zarządzanie infrastrukturą oraz ułatwianie życia mieszkańcom miasta.

Urząd Miasta Międzybórz opłata skarbowa

Opłata Skarbowa w Urzędzie Miasta Międzyborza jest obowiązkowa w przypadku załatwienia indywidualnej sprawy urzędowej. Taką sprawą jest między innymi wydanie zaświadczenia, wydanie zezwolenia lub pozwolenia, a także wydanie innych dokumentów, do których należy na przykład udzielenie pełnomocnictwa.

Urząd Miasta Międzybórz podatek od nieruchomości

Opłata, którą ponoszą właściciele dóbr nieruchomych, do których należą między innymi działki budowlane, domy oraz mieszkania to wymagany przez Urząd Miasta Międzybórz podatek od nieruchomości.

W sytuacji, kiedy podatnik chce uzyskać zaświadczenie o tym, że ciągle opłaca podatek od nieruchomości powinien starać się o niego w Urzędzie Miasta w Międzyborzu. Jeśli właściciel złożył do Urzędu Miasta Międzyborza informacje o posiadanych nieruchomościach, dostanie specjalne pismo z wysokością podatku, który jest zobowiązany uregulować we wskazanym terminie. 

Mapa Urząd Miasta Międzybórz

Liczba wyświetleń: 219



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS