Urząd Miasta Mieroszów – UM w Mieroszowie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: dolnośląskie

Urząd Miasta Mieroszów – UM w Mieroszowie

Harmonogram godzin otwarcia Urzędu Miasta w Mieroszowie. Urząd Miasta Mieroszowa telefon, adres, e-mail. Urząd Miasta Mieroszów opłata skarbowa.

Urząd Miasta Mieroszów dane kontaktowe

Interesanci miasta Mieroszów, którzy chcą skontaktować się z instytucją, powinni wiedzieć, że Urząd Miasta Mieroszów dane kontaktowe udostępnia na stronie internetowej. Podane zostały wszystkie numery telefonu, które przypisane są do odpowiednich wydziałów.

Urząd Miasta w Mieroszowie obsługuje również pocztę elektroniczną. Kontakt można łatwo uzyskać, wysyłając wiadomość e-mail na podany adres. Powinna ona jednak posiadać wymagane dane, ponieważ w innym przypadku interesant nie otrzyma informacji zwrotnej.

Urząd Miasta Mieroszów godziny otwarcia

Warto zapoznać się z godzinami otwarcia urzędu przed zrealizowaniem wizyty osobistej. Urząd Miasta Mieroszów godziny otwarcia ma ustalone według harmonogramu, który dostępny jest dla wszystkich petentów. W weekendy nie można odbyć wizyty w placówce ani uzyskać kontaktu zdalnego.

Kontakt Urząd Miasta Mieroszów

Adres: pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów

Telefon: 74 303 01 88,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Mieroszów:

  • poniedziałek 7:00-15:00
  • wtorek 7:00-15:00
  • środa 7:00-16:00
  • czwartek 7:00-15:00
  • piątek 7:00-14:00

Urząd Miasta w Mieroszowie

W Urzędzie Miasta Mieroszów obywatele mogą załatwić różne sprawy. Istnieje możliwość wyrobienia tam dowodu osobistego, odebrania prawa jazdy, a także złożenia różnych wniosków. Urząd Miasta Mieroszów umożliwia interesantom dokonanie zameldowania oraz wydaje akty dotyczące zgonu czy urodzenia.

Urząd Miasta Mieroszów wnioski

Jednostka administracyjna Urząd Miasta Mieroszów wnioski publikuje na głównej stronie internetowej. Osoby, które nie mają możliwości odbycia wizyty osobistej, mogą wszelkie wnioski złożyć w formie elektronicznej. Jest to bardzo duże udogodnienie, które pozwala zaoszczędzić sporą ilość czasu.

Urząd Miasta Mieroszowa podatek od nieruchomości

W ciągu czternastu dni od powstania obowiązku podatku od nieruchomości interesant powinien złożyć w Urzędzie Miasta Mieroszów formularz IN-1. W instytucji Urząd Miasta Mieroszowa podatek od nieruchomości można złożyć za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, jaką jest ePUAP. Od daty złożenia zawiadomienia Urząd Miasta Mieroszowa w ciągu trzydziestu dni roboczych wylicza, a także podaje interesantowi informacje dotyczące wartości podatku od nieruchomości.

Mapa Urząd Miasta Mieroszów

Liczba wyświetleń: 512



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS