Urząd Miasta Milicz – UM w Miliczu
Milicz Urząd Miasta godziny otwarcia, numery telefonu, kontakt, adres, e-mail. Urząd Miasta w Miliczu dowody osobiste, wydziały.
Urząd Miasta Milicz dane kontaktowe
Interesanci miasta Milicz, którzy chcą skontaktować się z instytucją, powinni wiedzieć, że Urząd Miasta Milicz dane kontaktowe udostępnia na stronie internetowej. Podane zostały wszystkie numery telefonu, które przypisane są do odpowiednich wydziałów.
Urząd Miasta w Miliczu obsługuje również pocztę elektroniczną. Kontakt można łatwo uzyskać, wysyłając wiadomość e-mail na podany adres. Powinna ona jednak posiadać wymagane dane, ponieważ w innym przypadku interesant nie otrzyma informacji zwrotnej.
Urząd Miasta Milicz godziny otwarcia
Warto zapoznać się z godzinami otwarcia urzędu przed zrealizowaniem wizyty osobistej. Urząd Miasta Milicz godziny otwarcia ma ustalone według harmonogramu, który dostępny jest dla wszystkich petentów. W weekendy nie można odbyć wizyty w placówce ani uzyskać kontaktu zdalnego.
Adres: ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz
Telefon: 71 384 00 04,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Milicz:- poniedziałek 7:30-15:30
- wtorek 7:30-15:30
- środa 8:00-16:00
- czwartek 7:30-15:30
- piątek 7:30-15:30
Milicz Urząd Miasta
Urząd Miasta Milicza jest jednym z najważniejszych elementów administracji publicznej dla mieszkańców Milicza. Urząd Miasta Milicz odpowiada za szereg ważnych funkcji, takich jak:
- zarządzanie infrastrukturą
- utrzymanie porządku publicznego
- zapewnienie bezpieczeństwa
- zarządzanie nieruchomościami
- ochrona środowiska i zasobów naturalnych oraz planowanie i realizację projektów miejskich.
Urząd Miasta Milicz podatek od nieruchomości
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Milicz podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Urząd Miasta w Miliczu dowody osobiste
Istniejący w Urzędzie Miasta Milicz Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Miliczu dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Mapa Urząd Miasta Milicz
Liczba wyświetleń: 476