Urząd Miasta Siechnice – UM w Siechnicach

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: dolnośląskie

Urząd Miasta Siechnice – UM w Siechnicach

Urząd Miasta Siechnice godziny otwarcia, godziny obsługi petentów. Siechnice Urząd Miasta Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich. Kontakt z UM Siechnice.

Urząd Miasta Siechnice kontakt

Aby skontaktować się z Urzędem Miasta w Siechnicach, warto wykorzystać dostępne dane kontaktowe. Obecnie, Urząd Miasta Siechnice komunikuje się z mieszkańcami przez telefon i e-mail. Należy pamiętać, że kontakt z Urzędem Miasta Siechnic jest możliwy tylko w czasie, gdy placówka jest otwarta.

Telefon Urzędu Miasta Siechnic umożliwia uzyskanie natychmiastowego wsparcia. Jeżeli chodzi o pocztę elektroniczną, na odpowiedź można oczekiwać do kilku dni. Trzeba jednak pamiętać, że kontakt mailowy z Urzędem Miasta Siechnic umożliwia uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi na pytania bardziej skomplikowane.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Siechnicach

Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Siechnic można znaleźć na stronie internetowej placówki administracyjnej. Zaleca się sprawdzenie godzin otwarcia przed wizytą w oddziale Urzędu Miasta Siechnic. Obsługa klientów jest prowadzona we wszystkie dni robocze w wyznaczonych godzinach. Urząd Miasta Siechnic jest nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.

Kontakt Urząd Miasta Siechnice

Adres: ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice

Telefon: (71) 786 09 01,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Siechnice:

  • poniedziałek 7:10-15:10
  • wtorek 7:10-15:10
  • środa 8:30-17:00
  • czwartek 7:10-15:10
  • piątek 7:10-14:40*

W piątki Urząd Miejski Siechnice obsługuje petentów wyłącznie poprzez kancelarię placówki.

Urząd Miasta w Siechnicach

Instytucja, którą jest Urząd Miasta w Siechnicach realizuje funkcje pomocnicze dla prezydenta, a także jego zastępców. Działania, jakie prowadzi dotyczą w szczególności spraw obywatelskich, organizacji oraz administracji, oraz zamówień publicznych i inwestycji miejskich.

Jak wyrobić dowód osobisty w Urzędzie Miasta Siechnic?

W Urzędzie Miasta Siechnic istnieje możliwość uzyskania dowodu osobistego. W tym celu należy złożyć osobiście w urzędzie odpowiedni wniosek. Do wniosku, powinna zostać również dołączona jedna fotografia w kolorze, która posiada odpowiednie wymiary. Całą procedurę wyrabiania dowodu osobistego można wykonać w formie elektronicznej, jeśli jest on przeznaczony dla dziecka poniżej dwunastego roku życia. Urząd Miasta Siechnice dowody osobiste wydaje w ciągu trzydziestu dni, które są liczone od daty złożenia wniosku w Wydziale Spraw Obywatelskich.

Mapa Urząd Miasta Siechnice

Liczba wyświetleń: 400



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS