Urząd Miasta Wąsosz – UM w Wąsoszu
Urząd Miasta w Wąsoszu dane kontaktowe, telefony, adres e-mail. Jak złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Wąsosza? Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Wąsoszu.
Urząd Miasta Wąsosz dane kontaktowe
W przypadku potrzeby skontaktowania się z instytucją należy wiedzieć, że Urząd Miasta Wąsosz dane kontaktowe udostępnia na stronie internetowej. Kontakt można uzyskać za pomocą dostępnego numeru telefonu, a także adresu mailowego. Podczas korzystania z kontaktu telefonicznego należy mieć dostęp do potrzebnych dokumentów w razie potrzeby weryfikacji danych.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Wąsoszu
Urząd Miasto w Wąsoszu otwarty jest wyłącznie od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach. W soboty oraz niedziele interesanci nie mają możliwość skorzystania z usług, jakie oferuje instytucja. W przypadku wizyty osobistej w placówce warto dokonać wcześniejszej rezerwacji terminu, aby uniknąć niechcianej kolejki.
Adres: Plac Wolności 17, 56-210 Wąsosz
Telefon: +48 65 5437850,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Wąsosz:- Poniedziałek 7:00 – 16:00
- Wtorek 7:00 – 15:00
- Środa 7:00 – 15:00
- Czwartek 7:00 – 15:00
- Piątek 7:00 – 14:00
Wąsosz Urząd Miasta
Urząd Miasta Wąsosza jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Wąsosza. Urząd Miasta Wąsosz posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.
W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Wąsosza dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Wąsosza występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.
Wydziały Urzędu Miasta Wąsosza
Urząd Miasta w Wąsoszu podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Wąsosz jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.
Urząd Miasta Wąsosz Wydział Spraw Obywatelskich
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Wąsosza zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Wąsosza mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Wąsosz wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.
Mapa Urząd Miasta Wąsosz
Liczba wyświetleń: 423