Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kontakt mailowy do Urzędu Miasta Frombork, numer telefonu, adres. Czym zajmuje się Wydział Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Fromborka?
Adres: ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork
Telefon: +48 552 440 660,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
W Fromborku Urząd Miasta jest odpowiedzialny za administrowanie i zarządzanie miastem. Jego główne obowiązki to: opieka nad mieszkańcami, zarządzanie sprawami gospodarczymi, kulturalnymi i społecznymi, planowanie i realizacja inwestycji, zarządzanie infrastrukturą. Urząd Miasta w Fromborku również odpowiada za udzielanie pozwoleń i zgód na działalność gospodarczą, zarządzanie budynkami i nieruchomościami oraz utrzymywanie porządku i czystości w mieście. Pracownicy Urzędu Miasta Fromborka są odpowiedzialni za wykonywanie powierzonych im zadań, współpracę z innymi instytucjami i organizacjami, a także za komunikację z mieszkańcami.
Aby skontaktować się Urzędem Miasta w Fromborku należy skorzystać z danych kontaktowych, które są publikowane na stronie jednostki administracyjnej.
Urząd Miasta Frombork kontakt zdalny umożliwia interesantom za pośrednictwem dwóch kanałów kontaktowych. Istnieje możliwość przesłania wiadomości mailowej, wykorzystując w tym celu pocztę elektroniczną. Jeśli sprawa jest pilna i natychmiast trzeba uzyskać wszystkie potrzebne informacje należy skorzystać z kontaktu telefonicznego.
Wizyta osobista w placówce, a także kontakt zdalny mogą zostać zrealizowane przez interesanta wyłącznie w godzinach otwarcia. Należy wiedzieć, że godziny otwarcia Urzędu Miasta w Fromborku zostały opublikowane na głównej stronie internetowej jednostki.
Jednostka administracyjna Urząd Miasta Frombork wnioski publikuje na głównej stronie internetowej. Osoby, które nie mają możliwości odbycia wizyty osobistej, mogą wszelkie wnioski złożyć w formie elektronicznej. Jest to bardzo duże udogodnienie, które pozwala zaoszczędzić sporą ilość czasu.
W ciągu czternastu dni od powstania obowiązku podatku od nieruchomości interesant powinien złożyć w Urzędzie Miasta Frombork formularz IN-1. W instytucji Urząd Miasta Fromborka podatek od nieruchomości można złożyć za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, jaką jest ePUAP. Od daty złożenia zawiadomienia Urząd Miasta Fromborka w ciągu trzydziestu dni roboczych wylicza, a także podaje interesantowi informacje dotyczące wartości podatku od nieruchomości.
Liczba wyświetleń: 62
Wyszukaj dodatkowe informacje: