Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kontakt mailowy do Urzędu Miasta Frombork, numer telefonu, adres. Czym zajmuje się Wydział Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Fromborka?
Aby skontaktować się Urzędem Miasta w Fromborku należy skorzystać z danych kontaktowych, które są publikowane na stronie jednostki administracyjnej.
Urząd Miasta Frombork kontakt zdalny umożliwia interesantom za pośrednictwem dwóch kanałów kontaktowych. Istnieje możliwość przesłania wiadomości mailowej, wykorzystując w tym celu pocztę elektroniczną. Jeśli sprawa jest pilna i natychmiast trzeba uzyskać wszystkie potrzebne informacje należy skorzystać z kontaktu telefonicznego.
Wizyta osobista w placówce, a także kontakt zdalny mogą zostać zrealizowane przez interesanta wyłącznie w godzinach otwarcia. Należy wiedzieć, że godziny otwarcia Urzędu Miasta w Fromborku zostały opublikowane na głównej stronie internetowej jednostki.
Adres: ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork
Telefon: +48 552 440 660,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Frombork:W Fromborku Urząd Miasta jest odpowiedzialny za administrowanie i zarządzanie miastem. Jego główne obowiązki to: opieka nad mieszkańcami, zarządzanie sprawami gospodarczymi, kulturalnymi i społecznymi, planowanie i realizacja inwestycji, zarządzanie infrastrukturą. Urząd Miasta w Fromborku również odpowiada za udzielanie pozwoleń i zgód na działalność gospodarczą, zarządzanie budynkami i nieruchomościami oraz utrzymywanie porządku i czystości w mieście. Pracownicy Urzędu Miasta Fromborka są odpowiedzialni za wykonywanie powierzonych im zadań, współpracę z innymi instytucjami i organizacjami, a także za komunikację z mieszkańcami.
Jednostka administracyjna Urząd Miasta Frombork wnioski publikuje na głównej stronie internetowej. Osoby, które nie mają możliwości odbycia wizyty osobistej, mogą wszelkie wnioski złożyć w formie elektronicznej. Jest to bardzo duże udogodnienie, które pozwala zaoszczędzić sporą ilość czasu.
W ciągu czternastu dni od powstania obowiązku podatku od nieruchomości interesant powinien złożyć w Urzędzie Miasta Frombork formularz IN-1. W instytucji Urząd Miasta Fromborka podatek od nieruchomości można złożyć za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, jaką jest ePUAP. Od daty złożenia zawiadomienia Urząd Miasta Fromborka w ciągu trzydziestu dni roboczych wylicza, a także podaje interesantowi informacje dotyczące wartości podatku od nieruchomości.
Liczba wyświetleń: 322
Wyszukaj dodatkowe informacje: