Urząd Miasta Rumia
Opublikowano:
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: pomorskie
Urząd Miasta Rumia godziny otwarcia, numer telefonu, adres, kontakt, e-mail. Urząd Miasta w Rumi wydziały, dowody osobiste, 500+, zameldowanie, rejestracja.
Urząd Miasta Rumia kontakt
Urząd Miasta Rumia dla osób, które potrzebują uzyskać natychmiastową informację w jakiejś sprawie, umożliwił kontakt zdalny. Jest on możliwy poprzez skorzystanie z numeru telefonu, a także przez wysłanie wiadomości mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szybszym kanałem kontaktowym jest skorzystanie z numeru telefonu. Warto wiedzieć, że Urząd Miasta Rumia kontakt zdalny umożliwia wyłącznie w godzinach jego urzędowania. Urząd Miasta w Rumi numery telefonu podzielił tematycznie ze względu na rodzaj poruszanej sprawy.
Numery telefonu do Urzędu Miasta Rumia:
- Podatki i opłaty: 58 679 65 14, 58 679 65 19
- Księgowość wpłat, opłat, podatków oraz windykacja: 58 679 65 65
- Działalność gospodarcza: 58 679 65 11
- Ewidencja ludności: 58 679 65 77
- Dowody osobiste: 58 679 65 28
- Urząd Stanu Cywilnego: 58 679 65 21
- Profil zaufany: 58 679 65 67
- Centrala oraz pozostałe sprawy: 58 679 65 00
Warto pamiętać, że wizyta w Urzędzie Miasta Rumia jest możliwa wyłącznie po jej wcześniejszym umówieniu na konkretny dzień oraz godzinę. Pozwoli to na szybkie załatwienie sprawy bez konieczności czekania w niechcianej kolejce. Rejestracji można dokonać telefoniczne, a także za pomocą adresu e-mail.
Rumia Urząd Miasta adres e-mail: [email protected]
Urząd Miasta Rumia adres: ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia
Urząd Miasta Rumia godziny otwarcia
Jednostka organizacyjna, którą jest Urząd Miasta Rumia godziny otwarcia posiada adekwatne do godzin urzędowania. W poniedziałki czas pracy Urzędu Miasta w Rumi jest wydłużony do godziny 17:00, natomiast w pozostałe dni z usług instytucji można skorzystać do godziny 15:30.
Godziny Urzędowania:
Poniedziałek: 9:00-17:00
Wtorek: 7:30-15:30
Środa: 7:30-15:30
Czwartek: 7:30-15:30
Piątek: 7:30-15:30
Urząd Miasta Rumia dowody osobiste
W Rumia Urząd Miasta można ubiegać się o dowód osobisty. Aby tego dokonać, należy podczas osobistej wizyty w Urzędzie wypełnić odpowiedni wniosek. Konieczne jest również dołączenie aktualnej fotografii w kolorze o wymiarach 35 mm x 45 mm. W przypadku dzieci do 12 roku życia wniosek o przyznanie dowodu osobistego można składać w formie online. Urząd Miasta Rumia dowody osobiste wydaje do 30 dni od daty złożenia wniosku.
Urząd Miasta Rumia 500 +
Interesanci, którzy posiadają wszelkie pytania dotyczące Urząd Miasta Rumia 500+ mogą kierować pod numerem: 58 679 65 40. Rodzice niezależnie od dochodu otrzymają świadczenie wychowawcze, które wynosi 500 zł na miesiąc na drugie oraz każde kolejne dziecko. Takie świadczenie w Urzędzie Miasta Rumia jest skierowane do rodzin, które wychowują dzieci do 18 roku życia. Świadczenie w Urzędzie Miasta Rumia jest realizowane w Wydziale Spraw Społecznych.
Urząd Miasta Rumia wydziały
Urząd Miasta Rumia wydziały posiada następujące:
- Wydział Ogólno-Organizacyjny
- Wydział Finansowo-Budżetowy
- Wydział Inżynierii Miejskiej
- Wydział Urbanistyki i Architektury
- Wydział Klimatu i Ochrony Powietrza
- Wydział Polityki Gospodarczej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska
- Wydział Spraw Społecznych
- Wydział Gospodarowania Mieniem
- Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
- Wydział Rozwoju Miasta
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Wydział Promocji i Zieleni Miejskiej
W instytucji Urząd Miasta Rumia zameldowanie oraz informacje dotyczące tymczasowego pobyty można uzyskać w Wydziale Spraw Obywatelskich.
Liczba wyświetleń: 16784