Urząd Miasta Rumia

Urząd Miasta Rumia

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: pomorskie

Urząd Miasta Rumia godziny otwarcia, numer telefonu, adres, kontakt, e-mail. Urząd Miasta w Rumi wydziały, dowody osobiste, 500+, zameldowanie, rejestracja.


Urząd Miasta Rumia kontakt

Urząd Miasta Rumia dla osób, które potrzebują uzyskać natychmiastową informację w jakiejś sprawie, umożliwił kontakt zdalny. Jest on możliwy poprzez skorzystanie z numeru telefonu, a także przez wysłanie wiadomości mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szybszym kanałem kontaktowym jest skorzystanie z numeru telefonu. Warto wiedzieć, że Urząd Miasta Rumia kontakt zdalny umożliwia wyłącznie w godzinach jego urzędowania. Urząd Miasta w Rumi numery telefonu podzielił tematycznie ze względu na rodzaj poruszanej sprawy.

Numery telefonu do Urzędu Miasta Rumia:

  • Podatki i opłaty:  58 679 65 14,  58 679 65 19
  • Księgowość wpłat, opłat, podatków oraz windykacja: 58 679 65 65
  • Działalność gospodarcza: 58 679 65 11
  • Ewidencja ludności: 58 679 65 77
  • Dowody osobiste:  58 679 65 28
  • Urząd Stanu Cywilnego: 58 679 65 21
  • Profil zaufany: 58 679 65 67
  • Centrala oraz pozostałe sprawy: 58 679 65 00

Warto pamiętać, że wizyta w Urzędzie Miasta Rumia jest możliwa wyłącznie po jej wcześniejszym umówieniu na konkretny dzień oraz godzinę. Pozwoli to na szybkie załatwienie sprawy bez konieczności czekania w niechcianej kolejce. Rejestracji można dokonać telefoniczne, a także za pomocą adresu e-mail.

Rumia Urząd Miasta adres e-mail: [email protected]

Urząd Miasta Rumia adres: ul. Sobieskiego 7,  84-230 Rumia

Urząd Miasta Rumia godziny otwarcia

Jednostka organizacyjna, którą jest Urząd Miasta Rumia godziny otwarcia posiada adekwatne do godzin urzędowania. W poniedziałki czas pracy Urzędu Miasta w Rumi jest wydłużony do godziny 17:00, natomiast w pozostałe dni z usług instytucji można skorzystać do godziny 15:30.

Godziny Urzędowania:
Poniedziałek: 9:00-17:00
Wtorek: 7:30-15:30
Środa: 7:30-15:30
Czwartek: 7:30-15:30
Piątek: 7:30-15:30

Urząd Miasta Rumia dowody osobiste

W Rumia Urząd Miasta można ubiegać się o dowód osobisty. Aby tego dokonać, należy podczas osobistej wizyty w Urzędzie wypełnić odpowiedni wniosek. Konieczne jest również dołączenie aktualnej  fotografii w kolorze o wymiarach 35 mm x 45 mm. W przypadku dzieci do 12 roku życia wniosek o przyznanie dowodu osobistego można składać w formie online. Urząd Miasta Rumia dowody osobiste wydaje do 30 dni od daty złożenia wniosku. 

Urząd Miasta Rumia 500 +

Interesanci, którzy posiadają wszelkie pytania dotyczące Urząd Miasta Rumia 500+ mogą kierować pod numerem:  58 679 65 40. Rodzice niezależnie od dochodu otrzymają świadczenie wychowawcze, które wynosi 500 zł na miesiąc na drugie oraz każde kolejne dziecko. Takie świadczenie w Urzędzie Miasta Rumia jest skierowane do rodzin, które wychowują dzieci do 18 roku życia. Świadczenie w Urzędzie Miasta Rumia jest realizowane w Wydziale Spraw Społecznych. 

Urząd Miasta Rumia wydziały

Urząd Miasta Rumia wydziały posiada następujące:

  • Wydział Ogólno-Organizacyjny
  • Wydział Finansowo-Budżetowy
  • Wydział Inżynierii Miejskiej
  • Wydział Urbanistyki i Architektury
  • Wydział Klimatu i Ochrony Powietrza
  • Wydział Polityki Gospodarczej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska
  • Wydział Spraw Społecznych
  • Wydział Gospodarowania Mieniem
  • Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
  • Wydział Rozwoju Miasta
  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Wydział Promocji i Zieleni Miejskiej

W instytucji Urząd Miasta Rumia zameldowanie oraz informacje dotyczące tymczasowego pobyty można uzyskać w Wydziale Spraw Obywatelskich.

Liczba wyświetleń: 948




Wyszukaj dodatkowe informacje: