Urząd Miasta Sejny – UM w Sejnach

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: podlaskie

Urząd Miasta Sejny – UM w Sejnach

Dane kontaktowe Urzędu Miasta Sejn, telefon, adres, godziny otwarcia. Urząd Miasta Sejny dowody osobiste, opłata skarbowa, Wydział Komunikacji.

Urząd Miasta Sejny dane kontaktowe

Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą uzyskać do instytucji Urząd Miasta Sejny dane kontaktowe mogą je bez problemu odnaleźć na głównej stronie internetowej. Oferowany przez Urząd Miasta w Sejnach kontakt zdalny zapewnia szybkie uzyskanie wszystkich potrzebnych informacji bez konieczności wychodzenia z domu. W przypadku pilnej sprawy zalecane jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego, ponieważ w przypadku poczty elektronicznej czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną może okazać się znacznie dłuższy.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Sejnach

Interesanci, którzy chcą załatwić wszelkie sprawy powinni znać godziny otwarcia Urzędu Miasta w Sejnach. Instytucja przyjmuje petentów od poniedziałku do piątku w określonych godzinach. W soboty i niedziele nie można skorzystać z usług oferowanych przez ten urząd.

Kontakt Urząd Miasta Sejny

Adres: Marszałka Józefa Piłsudskiego 25, 16-500 Sejny

Telefon: 87 5162 073,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Sejny:

  • poniedziałek 7:00-15:00
  • wtorek 7:00-15:00
  • środa 7:00-15:00
  • czwartek 7:00-15:00
  • piątek 7:00-15:00

Urząd Miasta w Sejnach

W Sejnach istnieje instytucja o nazwie Urząd Miasta, która jest odpowiedzialna za administrowanie i zarządzanie miastem. Główne obowiązki tej instytucji to troska o mieszkańców Sejn, prowadzenie spraw związanych z gospodarką, kulturą i społeczeństwem, planowanie i realizacja inwestycji oraz zarządzanie infrastrukturą.

Urząd Miasta Sejn jest również odpowiedzialny za udzielanie pozwoleń i zgód na działalność gospodarczą, zarządzanie nieruchomościami i budynkami, a także utrzymywanie czystości i porządku w mieście. Pracownicy Urzędu Miasta Sejn wykonują powierzone im zadania, współpracują z innymi instytucjami i organizacjami oraz utrzymują kontakt z mieszkańcami. W Urzędzie Miasta Sejn realizowane są formalności z szerokiego zakresu.

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Sejn

W Urzędzie Miasta Sejny mieści się Wydział Spraw Obywatelskich. Zainteresowane osoby mogą załatwić tam różne sprawy, do których należy między innymi odbiór dowodu osobistego. Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Sejn prowadzi działania związane z ewidencją ludności, wydawaniem decyzji administracyjnych w sprawach zameldowanie oraz wymeldowania, a także sporządzaniem i aktualizowaniem  spisu wyborców dla przeprowadzania wyborów oraz referendów.

Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Sejn

Interesanci w Urzędzie Miasta Sejny w Wydziale Komunikacji mają możliwość odebrania prawa jazdy, a także załatwienia innej kategorii spraw. Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Sejn zajmuje się między innymi przyjmowaniem pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji, kierowaniem pojazdów na dodatkowe badanie techniczne, dokonywaniem wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym, a także przyjmowaniem od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy oraz wydawaniem wtórników prawa jazdy.

Mapa Urząd Miasta Sejny

Liczba wyświetleń: 313



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS