Urząd Miasta Sępopol – UM w Sępopolu

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: warmińsko-mazurskie

Urząd Miasta Sępopol – UM w Sępopolu

Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Sępopol. Miejski Urząd w Sępopolu adres placówki. Urząd Miasta Sępopol telefon, e-mail, kontakt.

Urząd Miasta Sępopol kontakt

Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta w Sępopolu, najlepiej skorzystać z danych kontaktowych dostępnych na stronie instytucji. Obecnie Urząd Miasta Sępopol kontakt z mieszkańcami prowadzi między innymi zdalnie, za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej. Należy pamiętać, że możliwość skontaktowania się z Urzędem Miasta Sępopola jest ograniczona do godzin otwarcia placówki. 

Oczywiście wszystkie potrzebne informacje dotyczące pracy, Urząd Miasta Sępopol udostępnia osobom zainteresowanym osobiście w placówce.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Sępopolu

Godziny otwarcia Urzędu Miasta Sępopola są na bieżąco dostępne na stronie instytucji. Zaleca się sprawdzenie ich przed wizytą w oddziale. Obsługa klientów w Urzędzie Miasta Sępopola jest prowadzona w dni robocze, w podanych godzinach. W dni wolne od pracy ustawowo Urząd Miasta Sępopola jest zamknięty. Jeżeli miałyby wystąpić zmiany w harmonogramie pracy placówki jaką jest Urząd Miasta Sępopola odpowiedni komunikat informacyjny zostanie zamieszczony online oraz stacjonarnie w widocznym dla petentów miejscu.

Kontakt Urząd Miasta Sępopol

Adres: ul. 11 Listopada 7, 11 -210 Sępopol

Telefon: (89) 76 13 181,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Sępopol:

  • poniedziałek 8:00-16:00
  • wtorek 7:15-15:15
  • środa 7:15-15:15
  • czwartek 7:15-15:15
  • piątek 7:15-15:15

Urząd Miasta w Sępopolu

Urząd Miasta Sępopola jest głównym centrum administracyjnym, które zapewnia mieszkańcom Sępopola szeroki zakres usług i informacji. Z tego miejsca mieszkańcy miasta mają dostęp do władz samorządowych, a także ważnych dokumentów i informacji związanych z miastem. Kierując się do siedziby Urzędu Miejskiego w Sępopolu można uzyskać wsparcie w zakresie spraw dotyczących spraw obywatelskich, komunikacji, nieruchomości czy ochrony środowiska.

Urząd Miasta w Sępopolu wydziały

W Urzędzie Miasta Sępopola istnieją wydziały wewnętrzne, aby umożliwić płynne i efektywne funkcjonowanie instytucji oraz ułatwienie obsługi klientów. Funkcjonujące w instytucji jaką jest Urząd Miasta Sępopol wydziały wewnętrzne umożliwiają podział zadań i obowiązków w urzędzie, co pozwala na lepsze wykorzystanie umiejętności pracowników i ulepszenie procesów decyzyjnych i administracyjnych.

Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Sępopola

Sprawy dotyczące komunikacji i pojazdów w Sępopolu można załatwić w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Sępopola. Wydział Komunikacji mieści się pod podanym powyżej adresem. Obecnie, Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Sępopola nie wymaga wcześniejszej rezerwacji i klienci są przyjmowani według kolejki. Istnieje jednak możliwość kontaktu telefonicznego w tej kwestii.

Mapa Urząd Miasta Sępopol

Liczba wyświetleń: 286



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS