Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: mazowieckie
Urząd Dzielnicy Bielany kontakt, godziny pracy, telefon. Wydziały Urzędu Dzielnicy Bielany. Urząd Dzielnicy Warszawa Bielany dowody osobiste, prawo jazdy.
Warszawa podzielona jest na dzielnice ze względu na swoją wielkość. Z tego powodu mieszkańców dzielnicy Bielany obsługują pracownicy instytucji Urzad Dzielnicy Warszawa Bielany. Dane kontaktowe pozostałych wydziałów dla dzielnic można odnaleźć na podstronie UM Warszawy.
Urząd Dzielnicy Bielany m st Warszawy znajduje się przy ulicy Stefana Żeromskiego. Warto pamiętać, że stacjonarne wizyty w budynku instytucji są możliwe jedynie w godzinach pracy. Zachęca się do korzystania z internetowego umawiania wizyt.
Adres: ul. Stefana Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
Telefon: 22 443 47 00
E-mail: [email protected]
Urząd Dzielnicy Bielany kontakt dla mieszkańców obsługuje przez telefon, ale również mailowo. Na adres poczty elektronicznej Urzędu Dzielnicy Bielany Warszawa można kierować wszelkie zapytania, które leża w kompetencjach pracowników. Warto pamiętać, aby wiadomości nie były anonimowe. Maile powinny zawierać podstawowe dane kontaktowe. Pod numerem (+48) 22 443 47 00 dostępne są podstawowe informacje na temat działania Urzędu Dzielnicy Bielany. Połączenia są obsługiwane wyłącznie w godzinach obsługi klienta.
Pracownicy dostępni są dla mieszkańców we wszystkie dni robocze. Dokładnie Urząd Dzielnicy Bielany działa od 8:00 do 18:00 w poniedziałki, pozostałe dni robocze instytucja działa w godzinach 8:00-16:00. Podane godziny pracy dotyczą jedynie głównego oddziału punkt paszportowy oraz punkt informacyjno-konsultacyjny działa w innych godzinach.
poniedziałek 8:00-18:00
wtorek-piątek 8:00-16:00
Pod adresem Urzędu Dzielnicy Bielany działa również Terenowy Punkt Paszportowy. Obsługuje on interesantów od 10:00 do 17:30 w poniedziałki, od wtorku do piątku w godzinach 8:00-15:30. Należy pamiętać, że Punkt Paszportowy Bielany zarówno przyjmuje wnioski jak i wydaje gotowe dokumenty.
Telefon: (+48) 22 373 30 52
E-mail: [email protected]
Aby lepiej zorganizować prace, Urzad Dzielnicy Warszawa Bielany został podzielony na wydziały. Każdy z nich zajmuje się formalnościami z innego zakresu. Niektóre z wydziałów w Urzędzie Dzielnicy Bielany nie prowadzą obsługi interesantów, do głównych zadań przydzielonych przez kierownika należy obsługa wewnętrzna instytucji. W budynku UM Warszawa Bielany znajduje się między innymi:
Sprawy takie jak rejestracja pojazdu czy złożenie wniosku o wydanie dokumenty prawa jazdy realizowane są w Biurze Administracji i Spraw Obywatelskich. Delegatura znajduje się w budynku Urzędu Dzielnicy Bielany.
Telefon: 22 443 48 49
E-mail: [email protected]
Urząd Dzielnicy Bielany rejestracja pojazdów — formalności z tym związane mogą zostać załatwione w BAiSO, jednak dodatkowe pytania można skierować do urzędników bez wychodzenia z domu.
Rejestracja pojazdów: (+48) 22 443 48 45/54/55/56/57/58/60
Urząd Dzielnicy Bielany Prawo jazdy — wydawanie uprawnień oraz składanie wniosków o prawo jazdy dla mieszkańców dzielnicy Bielany realizowane jest w Biurze Administracji i Spraw Obywatelskich (często nazywane również Wydziałem Komunikacji).
Prawo jazdy: (+48) 22 443 48 59
Chcąc wymienić lub uzyskać pierwszy dowód osobisty należy złożyć odpowiedni wniosek do Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu Dzielnicy Bielany. Warto skontaktować się z przedstawicielem biura w celu w celu uzyskania dodatkowych informacji np. jakie dokumenty należy ze sobą zabrać.
Meldunki i dowody osobiste: (+48) 22 443 48 62
Liczba wyświetleń: 2951
Wyszukaj dodatkowe informacje: