Urząd Miasta Bieruń – UM w Bieruniu
Bieruń Urząd Miasta kontakt, adres. Wydziały w Urzędzie Miasta Bierunia. Telefon kontaktowy Urzędu Miasta w Bieruniu, godziny otwarcia.
Urząd Miasta Bieruń kontakt
Jednostka administracyjna, jaką jest Urząd Miasta Bieruń kontakt z interesantami prowadzi telefonicznie. Numery telefonu podane są do poszczególnych wydziałów, dzięki czemu sprawniej można poprowadzić daną sprawę.
Zainteresowane osoby w celu uzyskania kontaktu z urzędem mogą także przesłać wiadomość na podany adres e-mail. Wiadomość mailowa powinna zawierać dane kontaktowe petenta oraz dokładnie opisaną sprawę. W innym przypadku zostanie ona zignorowana.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Bieruniu
Wszystkie sprawy w Urzędzie Miasta Bierunia interesanci mogą załatwić wyłącznie w godzinach otwarcia. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Bieruniu dostępne są dla każdego na stronie internetowej instytucji. Harmonogram godzin z różnych przyczyn może ulec zmianie, dlatego zachęca się przed wizytą osobistą zrealizowanie kontaktu telefonicznego.
Adres: ul. Rynek 14, Bieruń 43-150
Telefon: +48 32 708 09 10,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Bieruń:- poniedziałek 7:30-17:00
- wtorek 7:30-15:30
- środa 7:30-16:30
- czwartek 7:30-15:30
- piątek 7:30-14:00
Bieruń Urząd Miasta
Urząd Miasta Bierunia jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Bierunia. Urząd Miasta Bieruń posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.
W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Bierunia dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Bierunia występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.
Wydziały Urzędu Miasta Bierunia
Urząd Miasta w Bieruniu podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Bieruń jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.
Urząd Miasta Bieruń Wydział Spraw Obywatelskich
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Bierunia zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Bierunia mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Bieruń wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.
Mapa Urząd Miasta Bieruń
Liczba wyświetleń: 563