Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Tarnowskie Góry godziny otwarcia, adres, numer telefonu, e-mail. Tarnowskie Góry Urząd Miasta Wydział Komunikacji, dowody osobiste, praca.
Jednostka organizacyjna, jaką jest Urząd Miasta Tarnowskie Góry kontakt, udziela za pomocą numeru telefonu, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku pilnej sprawy należy skorzystać z kontaktu telefonicznego. Oczekiwanie na wiadomość mailową trwa zwykle znacznie dłużej. Warto wiedzieć, że Góry Tarnowskie Urząd Miasta kontaktu może udzielić tylko podczas godzin urzędowania.
Urząd Miasta Góry Tarnowskie numery telefonu:
Urząd Miasta Tarnowskie Góry adres e-mail: [email protected]
Urząd Miasta Tarnowskie Góry adres: ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry
Instytucja, jaką jest Urząd Miasta Tarnowskie Góry godziny otwarcia, posiada takie same jak godziny przyjęć zainteresowanych osób. Urząd Miasta w Górach Tarnowskich otwarty jest od poniedziałku do piątku. W poniedziałki czas obsługi interesantów wydłużony został do 17:00. W weekendy Tarnowskie Góry Urząd Miasta jest zamknięty.
Urząd Miasta Tarnowskie Góry godziny otwarcia:
Poniedziałek: 7:30-17:00
Wtorek: 7:30-15:30
Środa: 7:30-15:30
Czwartek: 7:30-15:30
Piątek: 7:30-15:30
Sobota: Zamknięte
Niedziela: Zamknięte
W Urzędzie Miasta Tarnowskie Góry istnieje możliwość wyrobienia dokumentu tożsamości, jakim jest dowód osobisty. Zainteresowane osoby, powinny podczas osobistej wizyty w Tarnowskie Góry Urząd Miasta złożyć wymagany wniosek. Niezbędne jest dołączenie do niego jednej fotografii w kolorze. Powinna ona posiadać odpowiednie wymiary. Wniosku o wydanie dowodu osobistego nie można składać drogą elektroniczną. Istnieje jednak taka możliwość wyłącznie w przypadku dzieci poniżej 12 roku życia. Warto pamiętać, że Urząd Miasta Tarnowskie Góry dowody osobiste wydaje do 30 dni roboczych w Wydziale Spraw Obywatelskich.
W instytucji, którą jest Urząd Miasta Tarnowskie Góry praca, polega głównie na świadczeniu pomocy prezydentowi miasta w realizacji różnych zadań oraz uchwał. Osoby zatrudnione w tym Urzędzie posiadają wymagane wykształcenie, a także szeroki zakres wiedzy odnośnie prawa. Aby profesjonalnie wykonywać tę pracę, niezbędne jest posiadanie dużego doświadczenia zawodowego. Urząd Miasta Góry Tarnowskie wydziały posiada podzielone ze względu na rodzaj sprawy, którą można w nich załatwić. W jednostce organizacyjnej Urząd Miasta Góry Tarnowskie wywóz śmieci odbywa się według ustalonego wcześniej harmonogramu. Został on umieszczony na głównej stronie internetowej.
Istniejący w Urząd Miasta Góry Tarnowskie Wydział Komunikacji zajmuje się wieloma sprawami. Interesanci mogą załatwić tam między innymi sprawy dotyczące rejestracji pojazdu. Wydział Komunikacji w Urzędzie Miasta Góry Tarnowskie wydaje również prawo jazdy, a także udziela licencji oraz zezwoleń na wykonywanie zarobkowych przewozów ludzi i towarów. Prowadzi on też kontrolę nad ośrodkami szkoleń dla kierowców. Na odbiór prawa jazdy interesanci mogą czekać do 14 dni roboczych.
Liczba wyświetleń: 8429
Wyszukaj dodatkowe informacje: