Urząd Miasta Dukla – UM w Dukli

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: podkarpackie

Urząd Miasta Dukla – UM w Dukli

Urząd Miasta Dukli kontakt telefoniczny, e-mail, godziny otwarcia. Urząd Miasta w Dukli Wydział Spraw Obywatelskich, Wydział Komunikacji.

Urząd Miasta Dukla dane kontaktowe

Interesanci miasta Dukla, którzy chcą skontaktować się z instytucją, powinni wiedzieć, że Urząd Miasta Dukla dane kontaktowe udostępnia na stronie internetowej. Podane zostały wszystkie numery telefonu, które przypisane są do odpowiednich wydziałów.

Urząd Miasta w Dukli obsługuje również pocztę elektroniczną. Kontakt można łatwo uzyskać, wysyłając wiadomość e-mail na podany adres. Powinna ona jednak posiadać wymagane dane, ponieważ w innym przypadku interesant nie otrzyma informacji zwrotnej.

Urząd Miasta Dukla godziny otwarcia

Warto zapoznać się z godzinami otwarcia urzędu przed zrealizowaniem wizyty osobistej. Urząd Miasta Dukla godziny otwarcia ma ustalone według harmonogramu, który dostępny jest dla wszystkich petentów. W weekendy nie można odbyć wizyty w placówce ani uzyskać kontaktu zdalnego.

Kontakt Urząd Miasta Dukla

Adres: Trakt Węgierski, 38-450 Dukla

Telefon: 13 433 00 34,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Dukla:

  • poniedziałek 8:00-16:00
  • wtorek 8:00-16:00
  • środa 8:00-16:00
  • czwartek 8:00-16:00
  • piątek 8:00-16:00

Urząd Miasta w Dukli

Instytucja, którą jest Urząd Miasta w Dukli realizuje funkcje pomocnicze dla prezydenta, a także jego zastępców. Działania, jakie prowadzi dotyczą w szczególności spraw obywatelskich, organizacji oraz administracji, oraz zamówień publicznych i inwestycji miejskich.

Wydziały Urzędu Miasta Dukli

Urząd Miasta w Dukli podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Dukla jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.

Urząd Miasta Dukla Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Dukli zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Dukli mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Dukla wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.

Mapa Urząd Miasta Dukla

Liczba wyświetleń: 213



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS