Urząd Miasta Rzeszów
Opublikowano:
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: podkarpackie
Urząd Miasta Rzeszów godziny otwarcia, kontakt. Wniosek o rejestrację pojazdu w Urzędzie Miasta Rzeszów. Praca, wydziały, konto bankowe, opłata skarbowa.
Urząd Miasta Rzeszów
Urząd Miasta Rzeszów pełni rolę pomocniczą prezydenta miasta. Pomaga wszystkim organom miasta w sprawnym i bezproblemowym funkcjonowaniu. Realizuje uchwały Rady Miasta i zadania określone przez odgórnie przypisane ustawy. Interesanci mogą w nim załatwić przeróżne sprawy od meldunkowych po edukacyjne. W Urząd Miasta Rzeszów praca na stanowiskach urzędowych jest przypisana osobom o odpowiednim wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych. Na stronie internetowej Urząd Miasta Rzeszowa BIP są zawarte informacje na temat działań prowadzony przez instytucję. Jeśli chodzi o Urząd Miasta Rzeszów mieszkania komunalne należy kierować się do zajmującego się tym wydziału.
Urząd Miasta Rzeszowa wydziały
Rzeszów Urząd Miasta jest rozbudowaną jednostką działającą na rzecz dobrego funkcjonowania miasta. W Urząd Miasta Rzeszowa praca jest zorganizowana w bardzo elastyczny i prosty sposób. Placówka posiada wiele wydziałów, które zajmują się przypisanymi im dziedzinami życia społecznego miasta. W Urząd Miasta Rzeszów wydziały pracują w godzinach otwarcia jednostki od poniedziałku do piątku. To wydziałów UM Rzeszów należą:
- Centrum Kontaktu Urzędu Miasta Rzeszowa
- Koordynator Do Spraw Dostępności
- Wydział Sportu i Rekreacji
- Centrum Innowacji Miejskich
- Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Stanowisko Do Spraw Nadzoru Właścicielskiego
- Wydział Edukacji
- Biuro Audytu Wewnętrznego
- Biuro Obsługi Informatycznej i Telekomunikacyjnej
- Biuro Obsługi Prawnej
- Biuro Kontroli
- Biuro Inspektorów Ochrony Danych
- Biuro Ewidencji Działalności Gospodarczej i Zezwoleń
- Biuro Ochrony Konsumentów
- Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
- Kancelaria Prezydenta
- Wydział Budżetowy
- Wydział Architektury
- Stanowiska ds. BHP
- Biuro Rady Miasta Rzeszowa
- Urząd Stanu Cywilnego
- Wydział Geodezji
- Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Finansowy
- Wydział Gospodarki Komunalnej
- Wydział Księgowo- Rachunkowy
- Urząd Miasta Rzeszów Wydział Komunikacji
- Wydział Inwestycji
- Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
- Wydział Organizacyjno- Administracyjny
- Wydział Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Wydział Zamówień Publicznych
- Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
- Wydział Polityki Społecznej
- Wydział Pozyskiwania Funduszy
- Biuro Architekta Miasta
- Biuro Analiz i Strategii
- Urząd Miasta Rzeszów Wydział Meldunkowy
Urząd Miasta Rzeszów kontakt
Urząd Miasta Rzeszów kontakt zapewnia, podając do dyspozycji interesantów wszystkie numery telefonów wydziałów placówki. Główna siedziba Urzędu Miasta w Rzeszowie znajduje się na ul. Rynek 1. Dodatkowo Urząd Miasta Rzeszowa posiada punkty informacyjne takie jak np.: Urząd Miasta Rzeszów Plaza, Urząd Miasta Rzeszowa Okrzei, Urząd Miasta Nowy Świat Rzeszów, Urząd Miasta Rzeszowa Millenium Hall rozprzestrzenione po całym Rzeszowie, gdzie można uzyskać pomoc i potrzebne informacje. W jednostce, jaką jest Urząd Miasta Rzeszów konto bankowe zostało udostępnione na stronie internetowej placówki. Przed wykonywaniem wszelkich opłat należy upewnić się, czy numer rachunkowy jest aktualny.
Urząd Miasta Rzeszów adres: Rynek 1, 35-064 Rzeszów
Centrum Kontaktu Urzędu Miasta Rzeszów adres: ul. Kopernika 16, Rzeszów
Punkty Informacyjne Urzędu Miasta Rzeszów adresy:
- Urząd Miasta Galeria Rzeszów: ul. Piłsudskiego 44, Rzeszów
- Urząd Miasta Plaza Rzeszów: ul. Rejtana 65, Rzeszów
- Urząd Miasta Rzeszów Millenium Hall: ul. Kopisto 1, Rzeszów
- Urząd Miasta Rzeszów Galeria Nowy Świat: ul. Krakowska 20, Rzeszów
Wydział Budżetowy adres: ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów
NIP: 813-37-34-188
REGON: 000650614
Urząd Miasta Rzeszów telefon:
- Kancelaria prezydenta Rynek: 17 788 99 00
- Wydział Komunikacji: 17 875 45 63
- Urząd Miasta Rzeszów Okrzei- Wydział Budżetu: 17 875 42 15
Urząd Miasta Rzeszowa godziny otwarcia rynek:
Poniedziałek | 07:30-15:30 |
Wtorek | 07:30-15:30 |
Środa | 07:30-17:00 |
Czwartek | 07:30-15:30 |
Piątek | 07:30-15:30 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
Urząd Miasta Rzeszów wniosek o rejestrację pojazdów
Wniosek o rejestrację pojazdów jest dostępny w Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Komunikacji. Do wniosku wymagane są poszczególne załączniki takie jak: dowód własności pojazdu, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu (jeśli była wydana), tablice rejestracyjne, dowód osobisty właściciela pojazdu. Wniosek można złożyć drogą elektroniczną przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP. W Urząd Miasta Rzeszów opłata skarbowa za rejestrację pojazdów jest wpłacana na konto bankowe urzędu. Wysokość opłaty jest zależna od tego czy:
- rejestracja jest dokonywana z pozostawieniem dotychczasowego numeru rejestracyjnego
- rejestracja jest z wydaniem nowych tablic rejestracyjnych
- rejestracja jest z pozostawieniem starej tablicy rejestracyjnej
W placówce, jaką jest Urząd Miasta Rzeszów opłata od pełnomocnictwa w przypadku składania wniosku o rejestrację pojazdu jest obowiązkowa.
Liczba wyświetleń: 2218