Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: pomorskie
Urząd Miasta w Malborku, godziny otwarcia placówki. Wydziały Urząd Miasta Malbork dowody osobiste. UM Malbork dodatki mieszkaniowe, opłata skarbowa.
Znajdujący się w miejscowości Malbork Urząd Miasta, jako placówka administracji publicznej na swojej głównej stronie internetowej UM Malbork BIP, przedstawia na bieżąco ważne informacje dla mieszkańców, oraz dla chętnych turystów odwiedzających miasto i okolice gminy.
UM Malbork Adres:
ul. Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, Urząd Miasta Malbork udostępnił platformę, dzięki której załatwianie spraw urzędowych nigdy wcześniej nie było takie proste, a co najważniejsze nie trzeba wychodzić z domu. Nowe możliwości realizacji spraw dzięki wykorzystaniu Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) pozwala mieszkańcom na szybszą i wygodniejszą formę kontaktu. Standardowo również istnieje możliwość kontaktu drogą telefoniczną, mailową czy tradycyjną listową.
Urząd Miasta Malbork kontakt telefoniczny: +48 (55) 629 04 00
E-mail: [email protected]
Kontakt telefoniczny z placówką, możliwy jest wyłącznie w godzinach pracy instytucji urzędniczej.
Urząd Miasta Malbork godziny otwarcia placówki dostosował do potrzeb mieszkańców. Instytucja pracuje w dni robocze, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt. Wybierając osobistą formę kontaktu z Urzędem, należy mieć na uwadze godziny pracy w poszczególne dni.
Urząd Miasta Malbork godziny otwarcia:
Zgodnie z ustawą o dodatkach mieszkaniowych opisanych w Dzienniku Ustaw, Urząd Miasta Malbork dodatki mieszkaniowe przekazuje osobom, które spełniają odpowiednie kryteria.
Warunki, jakie należy spełnić, aby ubiegać się o świadczenie:
Wypłacane przez Urząd Miasta i Gminy Malbork świadczenia pieniężne mają na celu dofinansowanie gospodarstwa domowe, które spełniły odpowiednie kryteria oraz złożyły stosowne dokumenty w placówce.
Każdy pełnoletni obywatel kraju, zobligowany jest do wyrobienia dokumentu tożsamości. O dowód osobisty można wnioskować w każdym urzędzie — warto wybrać najbliższą placówkę administracji publicznej, czy to Urząd Miasta, czy Urząd Gminy. Urząd Miasta Malbork dowody osobiste wydaje w ciągu 30 dni roboczych od złożenia prawidłowo uzupełnionego wniosku. Formularz można pobrać z głównej strony prowadzonej przez Urząd Miasta Malbork BIP.
Struktura organizacyjna w instytucji, jaką jest UM Malbork, jest w pewnym stopniu dostosowana do potrzeb mieszkańców, ale w głównej mierze, jest określona odgórnie poprzez zapisy ustaw dla placówek administracji publicznych. Aby można było w jak najłatwiejszy sposób odnaleźć się i załatwić sprawy urzędowe w placówce, jaką jest Urząd Miasta Malbork Wydziały, podzielono następująco:
Mieszkańcy, którzy preferują tradycyjną formę płatności, mogą wpłacać gotówkę do Kasy Urzędu Miasta Malborka.
W Kasie prowadzonej przez Urząd Miasta Malbork opłata skarbowa pobierana jest m.in. za wydawanie różnego rodzaju zaświadczeń czy też pozwoleń. Aktualnie wysokość opłaty skarbowej jest stała – jej stawka określona jest w Ustawie z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Urząd Miasta Malbork Kasa godziny otwarcia
Dla pozostałych chętnych mieszkańców, którzy opłacają należne podatki poprzez przelewy bankowe, udostępniony przez Urząd Miasta Malbork numer konta został przedstawiony na głównej stronie UM Malbork BIP.
Liczba wyświetleń: 561
Wyszukaj dodatkowe informacje: