Urząd Miasta Namysłów – UM w Namysłowie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: opolskie

Urząd Miasta Namysłów – UM w Namysłowie

Namysłów Urząd Miasta kontakt, adres. Wydziały w Urzędzie Miasta Namysłowa. Telefon kontaktowy Urzędu Miasta w Namysłowie, godziny otwarcia.

Urząd Miasta Namysłów kontakt

Udostępniany przez Urząd Miasta Namysłów telefon jest najszybszym kanałem kontaktowym, dzięki któremu natychmiast można uzyskać wszystkie potrzebne informacje. Interesanci w celu uzyskania kontaktu mogą również wysłać wiadomość mailową. Wszystkie dane kontaktowe opublikowane są na stronie internetowej instytucji.

Urząd Miasta Namysłów godziny otwarcia

Należy pamiętać, że Urząd Miasta Namysłowa otwarty jest w dni robocze od poniedziałku do piątku. W weekendy zainteresowane osoby nie mogą korzystać z usług, jakie oferuje instytucja. Urząd Miasta Namysłów godziny otwarcia udostępnia na stronie internetowej. W ustalonych godzinach istnieje możliwość zrealizowania zdalnego kontaktu oraz odbycia wizyty osobistej.

Kontakt Urząd Miasta Namysłów

Adres: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów

Telefon: 77 419 03 00, 77 419 03 00

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Namysłów:

  • poniedziałek 8:00-16:00
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:30-15:30

Namysłów Urząd Miasta

Petenci, udając się do Urzędu Miasta w Namysłowie mogą załatwić szereg spraw, do których należy między innymi wyrobienie dowodu osobistego, odbiór prawa jazdy, a także uzyskania różnych zezwoleń. Pracownicy, którzy obsługują Namysłów Urząd Miasta mają wysokie kwalifikacje, a także duże doświadczenie zawodowe, dzięki temu potrafią udzielić profesjonalnej pomocy wszystkim interesantom.

Wydziały Urzędu Miasta Namysłowa

Urząd Miasta w Namysłowie podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Namysłów jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.

Urząd Miasta Namysłów Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Namysłowa zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Namysłowa mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Namysłów wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.

Mapa Urząd Miasta Namysłów

Liczba wyświetleń: 490



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS