Urząd Miasta Namysłów – UM w Namysłowie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: opolskie

Namysłów Urząd Miasta kontakt, adres. Wydziały w Urzędzie Miasta Namysłowa. Telefon kontaktowy Urzędu Miasta w Namysłowie, godziny otwarcia.

Kontakt Urząd Miasta Namysłów

Adres: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów

Telefon: 77 419 03 00, 77 419 03 00

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Namysłów

Godziny otwarcia:

  • poniedziałek 8:00-16:00
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:30-15:30

Namysłów Urząd Miasta

Petenci, udając się do Urzędu Miasta w Namysłowie mogą załatwić szereg spraw, do których należy między innymi wyrobienie dowodu osobistego, odbiór prawa jazdy, a także uzyskania różnych zezwoleń. Pracownicy, którzy obsługują Namysłów Urząd Miasta mają wysokie kwalifikacje, a także duże doświadczenie zawodowe, dzięki temu potrafią udzielić profesjonalnej pomocy wszystkim interesantom.

Urząd Miasta Namysłów kontakt

Udostępniany przez Urząd Miasta Namysłów telefon jest najszybszym kanałem kontaktowym, dzięki któremu natychmiast można uzyskać wszystkie potrzebne informacje. Interesanci w celu uzyskania kontaktu mogą również wysłać wiadomość mailową. Wszystkie dane kontaktowe opublikowane są na stronie internetowej instytucji.

Urząd Miasta Namysłów godziny otwarcia

Należy pamiętać, że Urząd Miasta Namysłowa otwarty jest w dni robocze od poniedziałku do piątku. W weekendy zainteresowane osoby nie mogą korzystać z usług, jakie oferuje instytucja. Urząd Miasta Namysłów godziny otwarcia udostępnia na stronie internetowej. W ustalonych godzinach istnieje możliwość zrealizowania zdalnego kontaktu oraz odbycia wizyty osobistej.

Wydziały Urzędu Miasta Namysłowa

Urząd Miasta w Namysłowie podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Namysłów jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.

Urząd Miasta Namysłów Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Namysłowa zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Namysłowa mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Namysłów wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.

Mapa Urząd Miasta Namysłów

Liczba wyświetleń: 24



Wyszukaj dodatkowe informacje: