Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta w Pacanowie godziny otwarcia placówki. Kontakt Urząd Miasta Pacanów telefon, adres, e-mail. Wydziały UM Pacanowa.
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta Pacanowa, warto poznać różne sposoby na to. Obecnie Urząd Miasta Pacanów kontakt umożliwia zarówno telefonicznie, jak i przez e-mail w godzinach, w których jest on czynny. Informacje kontaktowe są dostępne na jego stronie internetowej. Wybierając telefoniczny kanał kontaktu z UM Pacanowa, warto pamiętać aby mieć pod ręką wszystkie potrzebne dokumenty, aby uwierzytelnić swoją tożsamość w razie potrzeby.
Urząd Miasta Pacanowa jest dostępny dla petentów w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach ustanowionych przez instytucję. W weekendy Urząd Miasta Pacanów jest nieczynny, jednak w niektórych sytuacjach może być uruchomiony specjalny dyżur w sobotę. Celem ustanowienia takich godzin otwarcia jest umożliwienie jak największej liczbie osób skorzystania z usług Urzędu Miasta Pacanowa.
Adres: Rynek 15, 28-133 Pacanów
Telefon: 41 376 54 03,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Pacanów:Urząd Miasta Pacanowa jest ważną placówką dla mieszkańców, pełniącą wiele funkcji i umożliwiającą realizację wielu spraw administracyjnych. Jest on niezbędny dla prawidłowego funkcjonowania miasta i jego mieszkańców. Urząd Miasta Pacanowa jest odpowiedzialny za wiele aspektów funkcjonowania miasta, w tym za zarządzanie nieruchomościami, zapewnianie bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz udzielanie informacji i pomocy mieszkańcom.
Urząd Miasta Pacanów posiada swoją stacjonarną siedzibę, w której obsługiwani są petenci. W placówce można uzyskać wsparcie w zakresie różnych spraw administracyjnych, a także uzyskać informacje dotyczące miasta i jego funkcjonowania.
W Urzędzie Miasta Pacanów mieści się Wydział Spraw Obywatelskich. Zainteresowane osoby mogą załatwić tam różne sprawy, do których należy między innymi odbiór dowodu osobistego. Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Pacanowa prowadzi działania związane z ewidencją ludności, wydawaniem decyzji administracyjnych w sprawach zameldowanie oraz wymeldowania, a także sporządzaniem i aktualizowaniem spisu wyborców dla przeprowadzania wyborów oraz referendów.
Interesanci w Urzędzie Miasta Pacanów w Wydziale Komunikacji mają możliwość odebrania prawa jazdy, a także załatwienia innej kategorii spraw. Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Pacanowa zajmuje się między innymi przyjmowaniem pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji, kierowaniem pojazdów na dodatkowe badanie techniczne, dokonywaniem wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym, a także przyjmowaniem od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy oraz wydawaniem wtórników prawa jazdy.
Liczba wyświetleń: 260
Wyszukaj dodatkowe informacje: