Urząd Miasta Piastów – UM w Piastowie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: mazowieckie

Urząd Miasta Piastów – UM w Piastowie

Urząd Miasta Piastów godziny otwarcia placówki. Kontakt z Urzędem Miasta Piastowa – telefon, numer, adres, e-mail. Wydziały UM Piastów.

Urząd Miasta Piastów kontakt

Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta w Piastowie warto skorzystać z danych kontaktowych udostępnionych przez placówkę. Aktualnie Urząd Miasta Piastów kontakt z mieszkańcami prowadzi zdalnie przez telefon i pocztę elektroniczną. Trzeba pamiętać, że możliwość kontaktu z Urzędem Miasta w Piastowie jest dostępna jedynie w godzinach otwarcia placówki.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Piastowie

Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Piastowa są zawsze dostępne na stronie placówki administracyjnej. Urząd Miasta Piastów godziny otwarcia zaleca zweryfikować przed wizytą w oddziale. Obsługa klientów w podanych godzinach prowadzona jest we wszystkie dni robocze. Urząd Miasta Piastowa pozostaje nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.

Kontakt Urząd Miasta Piastów

Adres: ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów

Telefon: +48 22 77 05 200, +48 22 723 66 00

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Piastów:

  • poniedziałek: 9:00-18:00
  • wtorek: 8:00-16:00
  • środa 8:00-16:00
  • czwartek: 8:00-16:00
  • piątek: 8:00–15:00

Urząd Miasta w Piastowie

Główną instytucją obsługującą sprawy mieszkańców Piastowa jest Urząd Miasta Piastowa. W placówce można zrealizować wiele formalności takich jak:

  • Zameldowanie/Wymeldowanie
  • Rejestracja pojazdu
  • Wydawanie prawa jazdy
  • Składanie wniosków o pozwolenia i zgody (np. na prowadzenie działalności gospodarczej, budowę obiektu, wycinkę drzew)
  • Wydawanie zezwoleń na organizację wydarzeń publicznych

Urząd Miejski w Piastowie umożliwia złożenie niektórych wniosków online poprzez platformę ePUAP.

Wydziały Urzędu Miasta Piastowa

Urząd Miasta Piastowa został podzielony wewnętrznie na wydziały, aby umożliwić lepsze zarządzanie pracą zatrudnionych tam pracowników. Wydziały są ułożone tematycznie, co oznacza, że sprawy dotyczące prowadzenia i rejestracji pojazdów są rozwiązywane przez Wydział Komunikacji UM Piastów, a formalności związane z uzyskaniem dowodu osobistego lub zameldowaniem są prowadzone przez Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Piastowa.

Urząd Miasta Piastów Dowody Osobiste

Wystawienie dowodu osobistego jest obowiązkowe dla osób, które ukończyły 18 lat. Gdzie wyrobić dowód w Piastowie? Można to zrobić w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Piastowa. Proces nie jest skomplikowany, po złożeniu wniosku, dowód jest gotowy do odbioru w ciągu 30 dni. Wydział jest otwarty w wyznaczonych godzinach i istnieje możliwość wcześniejszego zarezerwowania terminu wizyty.

Mapa Urząd Miasta Piastów

Liczba wyświetleń: 534



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS