Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: pomorskie
Urząd Miasta w Prabutach dane kontaktowe, telefony, adres e-mail. Jak złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Prabut? Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Prabutach.
Oferowany przez Urząd Miasta Prabuty telefon jest najszybszym dostępnym kanałem kontaktowym, dzięki któremu zainteresowane osoby mogą natychmiast uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Interesanci mają też możliwość skorzystania z poczty elektronicznej. Wybór tego kanału kontaktowego nie gwarantuje jednak natychmiastowej odpowiedzi. Wszystkie dane kontaktowe Urzędu Miasta Prabut można znaleźć na głównej stronie internetowej urzędu.
Przed odbyciem wizyty osobistej w placówce petenci powinni sprawdzić godziny otwarcia Urzędu Miasta w Prabutach. W soboty oraz niedziele instytucja jest zamknięta. Aby uniknąć niechcianej kolejki, warto wcześniej dokonać rezerwacji terminu wizyty.
Adres: ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty
Telefon: 55 278 20 01,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Prabuty:Mieszkańcy miasta Prabut wszelkie sprawy mogą załatwić w jednostce administracyjnej, jaką jest Urząd Miasta w Prabutach. Zajmuje się on przede wszystkim sprawami publicznymi, a także administracyjnymi.
Urząd Miasta Prabuty odpowiada za zarządzanie budynkami i nieruchomościami oraz za utrzymanie czystości. Instytucja prowadzi wszelkie sprawy społeczne oraz sprawuje opiekę nad mieszkańcami.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Prabuty podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Prabuty Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Prabutach dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 214
Wyszukaj dodatkowe informacje: