Urząd Miasta Przysucha – UM w Przysusze

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: mazowieckie

Urząd Miasta Przysucha – UM w Przysusze

Kontakt mailowy do Urzędu Miasta Przysucha, numer telefonu, adres. Czym zajmuje się Wydział Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Przysuchy?

Urząd Miasta Przysucha kontakt

Udostępniany przez Urząd Miasta Przysucha kontakt zdalny zainteresowane osoby mogą uzyskać na dwa sposoby. Kontakt z tą instytucją można uzyskać korzystając z poczty elektronicznej, a także korzystając z podanego numeruj telefonu. Wszystkie dane kontaktowe Urzędu Miasta w Przysusze udostępnione zostały na głównej stronie internetowej instytucji. Godnym uwagi jest fakt, że połączenia mogą zostać zrealizowane wyłącznie w godzinach otwarcie urzędu.

Urząd Miasta Przysucha godziny otwarcia

Interesanci powinni wiedzieć, że w jednostce organizacyjnej, którą jest Urząd Miasta Przysucha godziny otwarcia są adekwatne do godzin obsługi petentów. Harmonogram, który dotyczy godzin otwarcia został opublikowany na głównej stronie internetowej. Warto zapamiętać, że w weekendy instytucja nie przyjmuje interesantów.

Kontakt Urząd Miasta Przysucha

Adres: Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha

Telefon: 48 675 22 19,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Przysucha:

  • poniedziałek 7:30-15:30
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:30-15:30

Urząd Miasta w Przysusze

Instytucja samorządowa, jaką jest Urząd Miasta w Przysusze odpowiada za prowadzenie spraw oraz jego mieszkańców. W tej jednostce petenci mogą uzyskać dokument prawa jazdy, dowód osobisty, a także wszelkie zezwolenia. Urząd Miasta Przysucha odpowiedzialny jest również za wdrażanie lokalnego prawa, polityki oraz przepisów.

Urząd Miasta Przysucha wydziały

Urząd Miasta Przysucha jest placówką, w której funkcjonują wydziały, aby ułatwić i uporządkować organizację pracy. Każdy z wydziałów odpowiada za inny zakres spraw, dzięki czemu petenci szybciej i łatwiej mogą zrealizować swoje potrzebne formalności.

Wydziały Urzędu Miasta Przysuchy to między innymi Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich, Wydział Nieruchomości i Wydział Ochrony Środowiska. Urząd Miasta Przysucha podzielił swoje wydziały na podstawie realizowanych w nich spraw, co umożliwia petentom łatwe i szybkie uzyskanie informacji o tym, do którego wydziału powinni się skierować.

Urząd Miasta Przysucha podatek od nieruchomości

Opłaty należności w związku z funkcjonowaniem podatku od nieruchomości Urząd Miasta Przysucha przyjmuje na numer konta. Dane te dostępne są na stronie placówki. Warto pamiętać, że w sprawie jaką jest podatek od nieruchomości Urząd Miasta Przysucha udziela informacji telefonicznie, mailowo oraz stacjonarnie w swojej siedzibie.

Mapa Urząd Miasta Przysucha

Liczba wyświetleń: 225



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS