Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: świętokrzyskie
Urząd Miasta Radoszyce wnioski, formularze, dowody osobiste. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Radoszycach, kontakt mailowy, adres, numery telefonu.
Adres: ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce
Telefon: +48 (41) 373 50 83, +48 (41) 373 50 84
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
Osoby, które pracują w Urzędzie Miasta Radoszyce mają odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz wysokie kwalifikacje. Każda wizyta osobista w tej instytucji przebiega bardzo profesjonalnie. Urząd Miasta w Radoszycach realizuje wiele spraw oraz świadczy pomoc mieszkańcom miasta. W tym urzędzie można uzyskać potrzebne dokumenty oraz pozwolenia.
Jednostka administracyjna, jaką jest Urząd Miasta Radoszyce kontakt z interesantami prowadzi telefonicznie. Numery telefonu podane są do poszczególnych wydziałów, dzięki czemu sprawniej można poprowadzić daną sprawę.
Zainteresowane osoby w celu uzyskania kontaktu z urzędem mogą także przesłać wiadomość na podany adres e-mail. Wiadomość mailowa powinna zawierać dane kontaktowe petenta oraz dokładnie opisaną sprawę. W innym przypadku zostanie ona zignorowana.
Wszystkie sprawy w Urzędzie Miasta Radoszyc interesanci mogą załatwić wyłącznie w godzinach otwarcia. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Radoszycach dostępne są dla każdego na stronie internetowej instytucji. Harmonogram godzin z różnych przyczyn może ulec zmianie, dlatego zachęca się przed wizytą osobistą zrealizowanie kontaktu telefonicznego.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Radoszyce podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Radoszyce Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Radoszycach dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 22
Wyszukaj dodatkowe informacje: