Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Sędziszowa Małopolskiego kontakt telefoniczny, e-mail, godziny otwarcia. Urząd Miasta w Sędziszowie Małopolskim Wydział Spraw Obywatelskich, Wydział Komunikacji.
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta Sędziszowa Małopolskiego, warto poznać różne sposoby na to. Obecnie Urząd Miasta Sędziszów Małopolski kontakt umożliwia zarówno telefonicznie, jak i przez e-mail w godzinach, w których jest on czynny. Informacje kontaktowe są dostępne na jego stronie internetowej. Wybierając telefoniczny kanał kontaktu z UM Sędziszowa Małopolskiego, warto pamiętać aby mieć pod ręką wszystkie potrzebne dokumenty, aby uwierzytelnić swoją tożsamość w razie potrzeby.
Urząd Miasta Sędziszowa Małopolskiego jest dostępny dla petentów w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach ustanowionych przez instytucję. W weekendy Urząd Miasta Sędziszów Małopolski jest nieczynny, jednak w niektórych sytuacjach może być uruchomiony specjalny dyżur w sobotę. Celem ustanowienia takich godzin otwarcia jest umożliwienie jak największej liczbie osób skorzystania z usług Urzędu Miasta Sędziszowa Małopolskiego.
Adres: ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Młp.
Telefon: 17 745 36 12,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Sędziszów Małopolski:Petenci, udając się do Urzędu Miasta w Sędziszowie Małopolskim mogą załatwić szereg spraw, do których należy między innymi wyrobienie dowodu osobistego, odbiór prawa jazdy, a także uzyskania różnych zezwoleń. Pracownicy, którzy obsługują Sędziszów Małopolski Urząd Miasta mają wysokie kwalifikacje, a także duże doświadczenie zawodowe, dzięki temu potrafią udzielić profesjonalnej pomocy wszystkim interesantom.
Opłata Skarbowa w Urzędzie Miasta Sędziszowa Małopolskiego jest obowiązkowa w przypadku załatwienia indywidualnej sprawy urzędowej. Taką sprawą jest między innymi wydanie zaświadczenia, wydanie zezwolenia lub pozwolenia, a także wydanie innych dokumentów, do których należy na przykład udzielenie pełnomocnictwa.
Opłata, którą ponoszą właściciele dóbr nieruchomych, do których należą między innymi działki budowlane, domy oraz mieszkania to wymagany przez Urząd Miasta Sędziszów Małopolski podatek od nieruchomości.
W sytuacji, kiedy podatnik chce uzyskać zaświadczenie o tym, że ciągle opłaca podatek od nieruchomości powinien starać się o niego w Urzędzie Miasta w Sędziszowie Małopolskim. Jeśli właściciel złożył do Urzędu Miasta Sędziszowa Małopolskiego informacje o posiadanych nieruchomościach, dostanie specjalne pismo z wysokością podatku, który jest zobowiązany uregulować we wskazanym terminie.
Liczba wyświetleń: 371
Wyszukaj dodatkowe informacje: