Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Wydziały Urzędu Miasta w Sierpcu – Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich. Urząd Miasta Sierpc godziny otwarcia, adres, kontakt.
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta Sierpca można skorzystać z udostępnionych danych kontaktowych. Obecnie Urząd Miasta Sierpc kontakt zdalny prowadzi z interesantami przez telefon, a także przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. Należy pamiętać, że kontakt z jednostką można uzyskać wyłącznie w czasie godzin otwarcia.
Warto znać aktualne godzin otwarcia Urzędu Miasta w Sierpcu w przypadku chęci uzyskania kontaktu zdalnego lub odbycia wizyty osobistej. Urząd Miasta Sierpc godziny otwarcia ma adekwatne do godzin obsługi zainteresowanych osób. Harmonogram dotyczący otwarcia urzędu został opublikowany na głównej stronie internetowej. Placówka otwarta jest wyłącznie od poniedziałku do piątku w określonych godzinach.
Adres: ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc
Telefon: +48 24 275 86 86,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Sierpc:Instytucja, którą jest Urząd Miasta w Sierpcu realizuje funkcje pomocnicze dla prezydenta, a także jego zastępców. Działania, jakie prowadzi dotyczą w szczególności spraw obywatelskich, organizacji oraz administracji, oraz zamówień publicznych i inwestycji miejskich.
W Urzędzie Miasta Sierpc mieści się Wydział Spraw Obywatelskich. Zainteresowane osoby mogą załatwić tam różne sprawy, do których należy między innymi odbiór dowodu osobistego. Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Sierpca prowadzi działania związane z ewidencją ludności, wydawaniem decyzji administracyjnych w sprawach zameldowanie oraz wymeldowania, a także sporządzaniem i aktualizowaniem spisu wyborców dla przeprowadzania wyborów oraz referendów.
Interesanci w Urzędzie Miasta Sierpc w Wydziale Komunikacji mają możliwość odebrania prawa jazdy, a także załatwienia innej kategorii spraw. Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Sierpca zajmuje się między innymi przyjmowaniem pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji, kierowaniem pojazdów na dodatkowe badanie techniczne, dokonywaniem wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym, a także przyjmowaniem od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy oraz wydawaniem wtórników prawa jazdy.
Liczba wyświetleń: 355
Wyszukaj dodatkowe informacje: