Urząd Miasta Skarszewy – UM w Skarszewach

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: pomorskie

Urząd Miasta Skarszewy – UM w Skarszewach

Urząd Miasta w Skarszewach dane kontaktowe, telefony, adres e-mail. Jak złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Skarszew? Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Skarszewach.

Urząd Miasta Skarszewy kontakt

Aby skontaktować się z Urzędem Miasta w Skarszewach, warto wykorzystać dostępne dane kontaktowe. Obecnie, Urząd Miasta Skarszewy komunikuje się z mieszkańcami przez telefon i e-mail. Należy pamiętać, że kontakt z Urzędem Miasta Skarszew jest możliwy tylko w czasie, gdy placówka jest otwarta.

Telefon Urzędu Miasta Skarszew umożliwia uzyskanie natychmiastowego wsparcia. Jeżeli chodzi o pocztę elektroniczną, na odpowiedź można oczekiwać do kilku dni. Trzeba jednak pamiętać, że kontakt mailowy z Urzędem Miasta Skarszew umożliwia uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi na pytania bardziej skomplikowane.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Skarszewach

Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Skarszew można znaleźć na stronie internetowej placówki administracyjnej. Zaleca się sprawdzenie godzin otwarcia przed wizytą w oddziale Urzędu Miasta Skarszew. Obsługa klientów jest prowadzona we wszystkie dni robocze w wyznaczonych godzinach. Urząd Miasta Skarszew jest nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.

Kontakt Urząd Miasta Skarszewy

Adres: plac gen. Hallera 18, 83-250 Skarszewy

Telefon: 58 588 22 01, 58 588 22 02

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Skarszewy:

  • poniedziałek 7:30-15:30
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-17:30
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:30-15:30

Urząd Miasta w Skarszewach

Instytucja, którą jest Urząd Miasta w Skarszewach prowadzi obsługę mieszkańców w wielu różnych kwestiach. Opiekuje się mieszkańcami, a także realizuje sprawy gospodarcze, kulturalne oraz społeczne. Urząd Miasta Skarszewy odpowiedzialny jest za wydawanie dokumentów prawa jazdy, a także dowodów osobistych. Wszystkie czynności wykonywane są przez odpowiednie wydziały wewnętrzne.

Urząd Miasta Skarszew dowód osobisty

Wszystkie formalności, które związane są z dowodem osobistym w Urzędzie Miasta Skarszew prowadzi Wydział Spraw Obywatelskich. Aby wyrobić dokument tożsamości, należy złożyć odpowiedni wniosek. Urząd Miasta Skarszew dowody osobiste wydaje do trzydziestu dni roboczych, które liczone są od daty złożenia wniosku.

Urząd Miasta Skarszewy opłata skarbowa

W Urzędzie Miasta Skarszew opłata skarbowa powinna zostać uiszczona za wydawanie zaświadczeń, wydawanie zezwolenia, a także za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury. Petent może dokonać opłaty osobiście oraz przelewem na rachunek konta bankowego.

Urząd Miasta Skarszew wioski

Zainteresowane osoby mają możliwość składania w Urzędzie Miasta Skarszew wniosków drogą elektroniczną. Wszelkie druki do można pobrać z głównej strony internetowej instytucji oraz osobiście złożyć w urzędzie.

Mapa Urząd Miasta Skarszewy

Liczba wyświetleń: 320



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS