Urząd Miasta Sochocin – UM w Sochocinie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: mazowieckie

Urząd Miasta Sochocin – UM w Sochocinie

Urząd Miasta w Sochocinie dane kontaktowe, telefony, adres e-mail. Jak złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Sochocina? Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Sochocinie.

Urząd Miasta Sochocin dane kontaktowe

Osoby, które nie mają możliwości odbycia osobistej wizyty w placówce mogą załatwić sprawy zdalnie wykorzystując w tym celu udostępnianie przez Urząd Miasta Sochocin dane kontaktowe.

Kontakt zdalny z Urzędem Miasta Sochocina możliwy jest do zrealizowania na dwa sposoby. Dostępny jest kontakt telefoniczny, a także mailowy. Wysyłając wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na odpowiedź zwrotną potrzeba poczekać zazwyczaj kilka dni roboczych.

Urząd Miasta Sochocin godziny otwarcia

Wszelkie sprawy zainteresowane osoby mogą załatwić w Urzędzie Miasta Sochocina jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w wyznaczonych godzin. W weekendy placówka jest zamknięta. Wszelkie zmiany, które dotyczą zmiany harmonogramu godzin urzędowania zostaną zaktualizowane na głównej stronie internetowej.

Kontakt Urząd Miasta Sochocin

Adres: ul. Guzikarzy 9 09-110 Sochocin

Telefon: 23 661 80 01, 23 661 80 13

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Sochocin:

  • Poniedziałek 8:00-16:00
  • Wtorek 8:00-16:00
  • Środa 8:00-16:00
  • Czwartek 8:00-16:00
  • Piątek 8:00-16:00

Urząd Miasta w Sochocinie

W Sochocinie Urząd Miasta jest odpowiedzialny za administrowanie i zarządzanie miastem. Jego główne obowiązki to: opieka nad mieszkańcami, zarządzanie sprawami gospodarczymi, kulturalnymi i społecznymi, planowanie i realizacja inwestycji, zarządzanie infrastrukturą. Urząd Miasta w Sochocinie również odpowiada za udzielanie pozwoleń i zgód na działalność gospodarczą, zarządzanie budynkami i nieruchomościami oraz utrzymywanie porządku i czystości w mieście. Pracownicy Urzędu Miasta Sochocina są odpowiedzialni za wykonywanie powierzonych im zadań, współpracę z innymi instytucjami i organizacjami, a także za komunikację z mieszkańcami.

Urząd Miasta Sochocin wydziały

Urząd Miasta Sochocina jest instytucją składającą się z kilku oddzielnych wydziałów, każdy z nich odpowiedzialny jest za określony zakres spraw. Wydziały takie jak Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Sochocina czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Sochocinie, pełnią konkretne funkcje. Podział na wydziały umożliwia bardziej sprawne zarządzanie pracą, co z kolei prowadzi do szybszej i bardziej efektywnej obsługi petentów. Przed udaniem się do Urzędu Miasta Sochocina, zaleca się zapoznanie się z informacjami dotyczącymi każdego z wydziałów i ich zakresu odpowiedzialności.

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Sochocina

Jeżeli występuje potrzeba skorzystania z usług związanych z administracją publiczną warto skierować się do Wydziału Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Sochocina. Wydział ten specjalizuje się w wydawaniu dokumentów, rejestracji obywateli i innych usługach administracyjnych. Aby uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty, należy bezpośrednio skontaktować się z Wydziałem Spraw Obywatelskich. Godziny pracy tego wydziału są takie same jak godziny pracy całego Urzędu Miasta Sochocina.

Mapa Urząd Miasta Sochocin

Liczba wyświetleń: 183



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS