Urząd Miasta Szadek – UM w Szadku

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: łódzkie

Urząd Miasta Szadek – UM w Szadku

Kontakt z Urzędem Miasta Szadku przez telefon i mail. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Szadku, adres placówki. UM Szadek wydziały, dowód osobisty.

Urząd Miasta Szadek telefon

Udostępniany przez Urząd Miasta Szadek telefon to najszybszy kanał kontaktowy, który umożliwia petentom natychmiast uzyskać potrzebne informacje oraz odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania. Kontakt telefoniczny to nie jedyny sposób na otrzymanie potrzebnych danych. Interesanci mają też możliwość skorzystania z podanego adresu e-mail. Wiadomość mailowa powinna zawierać treść, która bardzo szczegółowo opisuje zaistniałą sytuację. Kontakt z Urzędem Miasta Szadku możliwy jest wyłącznie w godzinach otwarcia.

Urząd Miasta Szadek godziny otwarcia

Wszystkie zainteresowane osoby obsługiwane są przez pracowników instytucji w godzinach jej otwarcia. W soboty oraz niedziele petenci nie są obsługiwani przez Urząd Miasta Szadku. Należy wiedzieć, że Urząd Miasta Szadek godziny otwarcia udostępnia na stronie internetowej i każda osoba ma do nich wgląd.

Kontakt Urząd Miasta Szadek

Adres: Warszawska 3, 98-240 Szadek

Telefon: 43 821 50 04,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Szadek:

  • poniedziałek 7:30-16:00
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:30-15:00

Urząd Miasta w Szadku

Główną instytucją obsługującą sprawy mieszkańców Szadku jest Urząd Miasta Szadku. W placówce można zrealizować wiele formalności takich jak:

  • Zameldowanie/Wymeldowanie
  • Rejestracja pojazdu
  • Wydawanie prawa jazdy
  • Składanie wniosków o pozwolenia i zgody (np. na prowadzenie działalności gospodarczej, budowę obiektu, wycinkę drzew)
  • Wydawanie zezwoleń na organizację wydarzeń publicznych

Urząd Miejski w Szadku umożliwia złożenie niektórych wniosków online poprzez platformę ePUAP.

Urząd Miasta Szadek opłata skarbowa

Opłata Skarbowa w Urzędzie Miasta Szadku jest obowiązkowa w przypadku załatwienia indywidualnej sprawy urzędowej. Taką sprawą jest między innymi wydanie zaświadczenia, wydanie zezwolenia lub pozwolenia, a także wydanie innych dokumentów, do których należy na przykład udzielenie pełnomocnictwa.

Urząd Miasta Szadek podatek od nieruchomości

Opłata, którą ponoszą właściciele dóbr nieruchomych, do których należą między innymi działki budowlane, domy oraz mieszkania to wymagany przez Urząd Miasta Szadek podatek od nieruchomości.

W sytuacji, kiedy podatnik chce uzyskać zaświadczenie o tym, że ciągle opłaca podatek od nieruchomości powinien starać się o niego w Urzędzie Miasta w Szadku. Jeśli właściciel złożył do Urzędu Miasta Szadku informacje o posiadanych nieruchomościach, dostanie specjalne pismo z wysokością podatku, który jest zobowiązany uregulować we wskazanym terminie. 

Mapa Urząd Miasta Szadek

Liczba wyświetleń: 280



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS