Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Wolbórz godziny otwarcia placówki. Kontakt z Urzędem Miasta Wolborza – telefon, numer, adres, e-mail. Wydziały UM Wolbórz.
Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą uzyskać do instytucji Urząd Miasta Wolbórz dane kontaktowe mogą je bez problemu odnaleźć na głównej stronie internetowej. Oferowany przez Urząd Miasta w Wolborzu kontakt zdalny zapewnia szybkie uzyskanie wszystkich potrzebnych informacji bez konieczności wychodzenia z domu. W przypadku pilnej sprawy zalecane jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego, ponieważ w przypadku poczty elektronicznej czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną może okazać się znacznie dłuższy.
Interesanci, którzy chcą załatwić wszelkie sprawy powinni znać godziny otwarcia Urzędu Miasta w Wolborzu. Instytucja przyjmuje petentów od poniedziałku do piątku w określonych godzinach. W soboty i niedziele nie można skorzystać z usług oferowanych przez ten urząd.
Adres: Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz
Telefon: (44) 61 64 241, (44) 61 64 251
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Wolbórz:Urząd Miasta Wolborza składa się z wielu oddzielnych wydziałów. Każdy z nich odpowiada za inny rodzaj spraw. Dzięki istniejącym wydziałom zarządzanie jest sprawne oraz bardziej efektowne. Wolbórz Urząd Miasta odpowiedzialny jest przede wszystkim za prowadzenie spraw kulturalnych, oraz gospodarczych i społecznych. Jego zadaniem jest zarządzanie infrastrukturą oraz ułatwianie życia mieszkańcom miasta.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Wolbórz podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Wolbórz Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Wolborzu dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 145
Wyszukaj dodatkowe informacje: