Urząd Miasta Zgorzelec

Urząd Miasta Zgorzelec

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: dolnośląskie

Urząd Miasta Zgorzelec

Urząd Miasta Zgorzelec godziny otwarcia, numer telefonu, adres. Zgorzelec Urząd Miasta opłata skarbowa, dowody osobiste, praca, wydziały, oferty pracy

Urząd Miasta Zgorzelec kontakt

Interesanci, którzy chcą uzyskać z instytucją Urząd Miasta Zgorzelec kontakt, mogą to zrealizować za pomocą niżej podanego numeru telefonu, a także poprzez wysłanie wiadomości mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Urząd Miasta w Zgorzelcu odpowiedzi na nurtujące pytania udziela jedynie w czasie godzin otwarcia. Najszybszym sposobem na uzyskanie wszystkich informacji jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego. Warto wiedzieć, że w Urząd Miasta Zgorzelec oplata skarbowa, może zostać uiszczona za pomocą przelewu na numer konta bankowego, a także osobiście w kasie urzędu. 

Urząd Miasta Zgorzelec telefon: 75 77 59 900
E-mail: [email protected]

Urząd Miasta Zgorzelec adres: ul.Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec

Urząd Miasta Zgorzelec godziny otwarcia

Warto wiedzieć, że w jednostce Urząd Miasta Zgorzelec godziny otwarcia są inne niż godziny funkcjonowania kas. Zgorzelec Urząd Miasta czas pracy we wtorki wydłużył do 17:00 ze względu na petentów, którzy nie mogą wcześniej skorzystać z oferowanych przez niego usług. W weekendy instytucja jest zamknięta.

Urząd Miasta Zgorzelec godziny pracy:

  • Poniedziałek: 7:30-15:30
  • Wtorek: 7:30-17:00
  • Środa: 7:30-15:30
  • Czwartek: 7:30-15:30
  • Piątek: 7:30-14:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Godziny otwarcia kas:

  • Poniedziałek: 8:00-12:00
  • Wtorek: 8:00-12:00
  • Środa: 8:00-12:00
  • Czwartek: 8:00-12:00
  • Piątek: 8:00-12:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte 

Urząd Miasta Zgorzelec praca

Wykonywana przez instytucję, jaką jest Urząd Miasta Zgorzelec praca w głównej mierze, polega na udzielaniu pomocy burmistrzowi miasta, w zakresie realizacji zadań oraz uchwał. Urząd Miasta w Zgorzelcu jest obsługiwany przez osoby, które posiadają wymagane wykształcenie, duże doświadczenie zawodowe, a także szeroki zakres wiedzy odnośnie ustaw i prawa. Warto wiedzieć, że w czasie prowadzenia naboru pracowników Urząd Miasta Zgorzelec oferty pracy udostępnia na głównej stronie internetowej. 

Urząd Miasta Zgorzelec dowody osobiste

Osoby, które chcą wyrobić dokument, jakim jest dowód osobisty, mogą to zrealizować w Urzędzie Miasta Zgorzelec w Wydziale Spraw Obywatelskich. W celu uzyskania dokumentu interesanci muszą podczas osobistej wizyty w Urzędzie złożyć wymagany wniosek wraz z jedną kolorową fotografią. Powinna ona posiadać wymiary 35mm x 45mm. Należy pamiętać, że w przypadku dzieci poniżej 12 roku życia całą procedurę ubiegania się o dowód, można zrealizować drogą elektroniczną. Urząd Miasta Zgorzelec dowody osobiste wydaje petentom do 30 dni liczonych od daty złożenia wniosku. 

Urząd Miasta Zgorzelec wydziały

Załatwianie wszelkich spraw w Urzędzie Miasta Zgorzelec jest realizowane szybko i sprawnie, ponieważ został on podzielony na wydziały. Każdy z nich jest obsługiwany przez kompetentne osoby posiadające szeroki zakres wiedzy odnośnie danego tematu. W jednostce organizacyjnej, którą jest Urząd Miasta Zgorzelec wydziały, są takie jak: 

  • Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjnych
  • Wydział Infrastruktury
  • Wydział Podatków i Opłat
  • Wydział Edukacji i Spraw Społecznych 
  • Wydział Gospodarki Przestrzennej i Architektury
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  • Wydział Promocji i Współpracy z Zagranicą
  • Wydział Zamówień Publicznych
  • Wydział Funduszy i Rozwoju
  • Wydział Organizacyjno-Prawny
  • Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji
  • Wydział Finansowo-Budżetowy
  • Wydział Zarządzania Kryzysowego

Liczba wyświetleń: 1871



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS