Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: dolnośląskie
Urząd Miasta Zgorzelec godziny otwarcia, numer telefonu, adres. Zgorzelec Urząd Miasta opłata skarbowa, dowody osobiste, praca, wydziały, oferty pracy
Interesanci, którzy chcą uzyskać z instytucją Urząd Miasta Zgorzelec kontakt, mogą to zrealizować za pomocą niżej podanego numeru telefonu, a także poprzez wysłanie wiadomości mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Urząd Miasta w Zgorzelcu odpowiedzi na nurtujące pytania udziela jedynie w czasie godzin otwarcia. Najszybszym sposobem na uzyskanie wszystkich informacji jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego. Warto wiedzieć, że w Urząd Miasta Zgorzelec oplata skarbowa, może zostać uiszczona za pomocą przelewu na numer konta bankowego, a także osobiście w kasie urzędu.
Urząd Miasta Zgorzelec telefon: 75 77 59 900
E-mail: [email protected]
Urząd Miasta Zgorzelec adres: ul.Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec
Warto wiedzieć, że w jednostce Urząd Miasta Zgorzelec godziny otwarcia są inne niż godziny funkcjonowania kas. Zgorzelec Urząd Miasta czas pracy we wtorki wydłużył do 17:00 ze względu na petentów, którzy nie mogą wcześniej skorzystać z oferowanych przez niego usług. W weekendy instytucja jest zamknięta.
Urząd Miasta Zgorzelec godziny pracy:
Godziny otwarcia kas:
Wykonywana przez instytucję, jaką jest Urząd Miasta Zgorzelec praca w głównej mierze, polega na udzielaniu pomocy burmistrzowi miasta, w zakresie realizacji zadań oraz uchwał. Urząd Miasta w Zgorzelcu jest obsługiwany przez osoby, które posiadają wymagane wykształcenie, duże doświadczenie zawodowe, a także szeroki zakres wiedzy odnośnie ustaw i prawa. Warto wiedzieć, że w czasie prowadzenia naboru pracowników Urząd Miasta Zgorzelec oferty pracy udostępnia na głównej stronie internetowej.
Osoby, które chcą wyrobić dokument, jakim jest dowód osobisty, mogą to zrealizować w Urzędzie Miasta Zgorzelec w Wydziale Spraw Obywatelskich. W celu uzyskania dokumentu interesanci muszą podczas osobistej wizyty w Urzędzie złożyć wymagany wniosek wraz z jedną kolorową fotografią. Powinna ona posiadać wymiary 35mm x 45mm. Należy pamiętać, że w przypadku dzieci poniżej 12 roku życia całą procedurę ubiegania się o dowód, można zrealizować drogą elektroniczną. Urząd Miasta Zgorzelec dowody osobiste wydaje petentom do 30 dni liczonych od daty złożenia wniosku.
Załatwianie wszelkich spraw w Urzędzie Miasta Zgorzelec jest realizowane szybko i sprawnie, ponieważ został on podzielony na wydziały. Każdy z nich jest obsługiwany przez kompetentne osoby posiadające szeroki zakres wiedzy odnośnie danego tematu. W jednostce organizacyjnej, którą jest Urząd Miasta Zgorzelec wydziały, są takie jak:
Liczba wyświetleń: 520
Wyszukaj dodatkowe informacje: