Urząd Miasta Chodzież – UM w Chodzieży

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: wielkopolskie

Urząd Miasta Chodzież – UM w Chodzieży

Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Chodzież. Miejski Urząd w Chodzieży adres placówki. Urząd Miasta Chodzież telefon, e-mail, kontakt.

Urząd Miasta Chodzież kontakt

Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta Chodzieży, warto poznać różne sposoby na to. Obecnie Urząd Miasta Chodzież kontakt umożliwia zarówno telefonicznie, jak i przez e-mail w godzinach, w których jest on czynny. Informacje kontaktowe są dostępne na jego stronie internetowej. Wybierając telefoniczny kanał kontaktu z UM Chodzieży, warto pamiętać aby mieć pod ręką wszystkie potrzebne dokumenty, aby uwierzytelnić swoją tożsamość w razie potrzeby.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta Chodzieży

Urząd Miasta Chodzieży jest dostępny dla petentów w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach ustanowionych przez instytucję. W weekendy Urząd Miasta Chodzież jest nieczynny, jednak w niektórych sytuacjach może być uruchomiony specjalny dyżur w sobotę. Celem ustanowienia takich godzin otwarcia jest umożliwienie jak największej liczbie osób skorzystania z usług Urzędu Miasta Chodzieży.

Kontakt Urząd Miasta Chodzież

Adres: Ignacego Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież

Telefon: 67 2825 718,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Chodzież:

  • poniedziałek: 8:00-16:00
  • wtorek: 7:00-15:30
  • środa 7:00-15:30
  • czwartek: 7:00-15:30
  • piątek: 7:30-14:00

Chodzież Urząd Miasta

Urząd Miasta Chodzieży jest ważną placówką dla mieszkańców, pełniącą wiele funkcji i umożliwiającą realizację wielu spraw administracyjnych. Jest on niezbędny dla prawidłowego funkcjonowania miasta i jego mieszkańców. Urząd Miasta Chodzieży jest odpowiedzialny za wiele aspektów funkcjonowania miasta, w tym za zarządzanie nieruchomościami, zapewnianie bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz udzielanie informacji i pomocy mieszkańcom.

Urząd Miasta Chodzież posiada swoją stacjonarną siedzibę, w której obsługiwani są petenci. W placówce można uzyskać wsparcie w zakresie różnych spraw administracyjnych, a także uzyskać informacje dotyczące miasta i jego funkcjonowania.

Urząd Miasta Chodzież wydziały

Urząd Miasta Chodzieży podzielony jest na kilka wydziałów, z których każdy ma swoje wyspecjalizowane funkcje. Wśród tych wydziałów jest Wydział Spraw Obywatelskich czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Chodzieży. Podział placówki na pojedyncze jednostki ułatwia organizację pracy co bezpośrednio przekłada się na szybszą obsługę petentów. Przed wizytą w Urzędzie Miasta Chodzieży, warto zweryfikować informacje co do realizacji przez każdy z wydziałów.

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Chodzieży

Wydział Spraw Obywatelskich UM Chodzież świadczy usługi związane z administracją publiczną i samorządem terytorialnym, w tym wydawanie dokumentów, rejestrację obywateli i inne usługi. To właśnie do Wydziału Spraw Obywatelskich należy skierować się chcąc uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty. Aktualnie Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Chodzieży działa w tych samych godzinach co cała placówka.

Mapa Urząd Miasta Chodzież

Liczba wyświetleń: 660



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS