Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: wielkopolskie
Urząd Miasta w Kleczewie dane kontaktowe, telefony, adres e-mail. Jak złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Kleczewa? Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Kleczewie.
Adres: Kościuszki 5, 62-540 Kleczew
Telefon: 63 270 09 00,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
Kleczew Urząd Miasta realizuje wiele spraw, które związane są z opieką nad mieszkańcami. Urząd Miasta w Kleczewie odpowiada również za wydawanie zgód oraz pozwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej. Jego zadaniem jest też zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie całego Kleczewa.
Aby skontaktować się Urzędem Miasta w Kleczewie należy skorzystać z danych kontaktowych, które są publikowane na stronie jednostki administracyjnej.
Urząd Miasta Kleczew kontakt zdalny umożliwia interesantom za pośrednictwem dwóch kanałów kontaktowych. Istnieje możliwość przesłania wiadomości mailowej, wykorzystując w tym celu pocztę elektroniczną. Jeśli sprawa jest pilna i natychmiast trzeba uzyskać wszystkie potrzebne informacje należy skorzystać z kontaktu telefonicznego.
Wizyta osobista w placówce, a także kontakt zdalny mogą zostać zrealizowane przez interesanta wyłącznie w godzinach otwarcia. Należy wiedzieć, że godziny otwarcia Urzędu Miasta w Kleczewie zostały opublikowane na głównej stronie internetowej jednostki.
Urząd Miasta Kleczewa jest instytucją składającą się z kilku oddzielnych wydziałów, każdy z nich odpowiedzialny jest za określony zakres spraw. Wydziały takie jak Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Kleczewa czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Kleczewie, pełnią konkretne funkcje. Podział na wydziały umożliwia bardziej sprawne zarządzanie pracą, co z kolei prowadzi do szybszej i bardziej efektywnej obsługi petentów. Przed udaniem się do Urzędu Miasta Kleczewa, zaleca się zapoznanie się z informacjami dotyczącymi każdego z wydziałów i ich zakresu odpowiedzialności.
Jeżeli występuje potrzeba skorzystania z usług związanych z administracją publiczną warto skierować się do Wydziału Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Kleczewa. Wydział ten specjalizuje się w wydawaniu dokumentów, rejestracji obywateli i innych usługach administracyjnych. Aby uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty, należy bezpośrednio skontaktować się z Wydziałem Spraw Obywatelskich. Godziny pracy tego wydziału są takie same jak godziny pracy całego Urzędu Miasta Kleczewa.
Liczba wyświetleń: 8
Wyszukaj dodatkowe informacje: