Urząd Miasta Miłosław – UM w Miłosławiu

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: wielkopolskie

Urząd Miasta Miłosław – UM w Miłosławiu

Miłosław Urząd Miasta godziny otwarcia, numery telefonu, kontakt, adres, e-mail. Urząd Miasta w Miłosławiu dowody osobiste, wydziały.

Urząd Miasta Miłosław kontakt – telefon, numer, adres

Z Urzędem Miasta w Miłosławiu można skontaktować się telefonicznie pod numerem kontaktowym. Urząd Miasta Miłosław telefon obsługuje w godzinach pracy. Warto wspomnieć, że instytucja mieści się w dogodnej dla petentów lokalizacji. Urząd Miasta Miłosław kontakt obsługuje telefonicznie, nie można jednak zapominać o mailowej obsłudze klienta. Pytania można również kierować na adres poczty elektronicznej Urzędu Miasta w Miłosławiu.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Miłosławiu

W przypadku wizyty osobistej, jak i próby połączenia się telefonicznego z Urzędem Miasta w Miłosławiu, godziny otwarcia są bardzo istotne dla petentów. Aktualne w placówce jaką jest Urząd Miasta Miłosław godziny otwarcia zostały ustalone odgórnie w taki sposób aby jak największa ilość osób mogła skorzystać z usług. Wszelkie pytania związane z godzinami otwarcia Urzędu Miasta w Miłosławiu a także ewentualnymi zmianami harmonogramu pracy placówki można kierować telefonicznie na numer Urzędu Miasta Miłosławia.

Kontakt Urząd Miasta Miłosław

Adres: Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław

Telefon: 61 438 20 21,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Miłosław:

  • poniedziałek 8:00-16:00
  • wtorek 7:00-15:00
  • środa 7:00-15:00
  • czwartek 7:00-15:00
  • piątek 7:00-15:00

Urząd Miasta w Miłosławiu

Urząd Miasta Miłosławia jest głównym centrum administracyjnym, które zapewnia mieszkańcom Miłosławia szeroki zakres usług i informacji. Z tego miejsca mieszkańcy miasta mają dostęp do władz samorządowych, a także ważnych dokumentów i informacji związanych z miastem. Kierując się do siedziby Urzędu Miejskiego w Miłosławiu można uzyskać wsparcie w zakresie spraw dotyczących spraw obywatelskich, komunikacji, nieruchomości czy ochrony środowiska.

Urząd Miasta Miłosław opłata skarbowa

Opłata Skarbowa w Urzędzie Miasta Miłosławia jest obowiązkowa w przypadku załatwienia indywidualnej sprawy urzędowej. Taką sprawą jest między innymi wydanie zaświadczenia, wydanie zezwolenia lub pozwolenia, a także wydanie innych dokumentów, do których należy na przykład udzielenie pełnomocnictwa.

Urząd Miasta Miłosław podatek od nieruchomości

Opłata, którą ponoszą właściciele dóbr nieruchomych, do których należą między innymi działki budowlane, domy oraz mieszkania to wymagany przez Urząd Miasta Miłosław podatek od nieruchomości.

W sytuacji, kiedy podatnik chce uzyskać zaświadczenie o tym, że ciągle opłaca podatek od nieruchomości powinien starać się o niego w Urzędzie Miasta w Miłosławiu. Jeśli właściciel złożył do Urzędu Miasta Miłosławia informacje o posiadanych nieruchomościach, dostanie specjalne pismo z wysokością podatku, który jest zobowiązany uregulować we wskazanym terminie. 

Mapa Urząd Miasta Miłosław

Liczba wyświetleń: 324



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS