Urząd Miasta Opatów – UM w Opatowie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: świętokrzyskie

Urząd Miasta Opatów – UM w Opatowie

Godziny otwarcia Urząd Miasta Opatów. Uzyskaj kontakt z obsługą interesanta UM Opatowa. Urząd Miasta Opatów wydziały – wydział komunikacji.

Urząd Miasta Opatów dane kontaktowe

Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą zdobyć do Urzędu Miasta w Opatowie dane kontaktowe, mogą je znaleźć na stronie internetowej instytucji. Kontakt interesanci mogą uzyskać korzystając z podanego telefonu lub przesyłając wiadomość mailową. W przypadku pilnych sprawach zalecany jest kontakt telefoniczny.

Urząd Miasta Opatów godziny otwarcia

Przed wizytą w placówce urzędu należy sprawdzić jej godziny otwarcia. Interesanci mogą to wykonać na stronie internetowej instytucji. Z różnych przyczyn godziny obsługi petentów mogą ulec zmianie, w takim przypadku wszystkie Urząd Miasta Opatów będzie informował na bieżąco o wszystkich aktualizacjach.

Kontakt Urząd Miasta Opatów

Adres: plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów

Telefon: 15 868 13 00,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Opatów:

  • poniedziałek 7:00-15:00
  • wtorek 7:00-15:00
  • środa 7:00-15:00
  • czwartek 7:00-15:00
  • piątek 7:00-15:00

Urząd Miasta w Opatowie

Urząd Miasta Opatowa jest głównym centrum administracyjnym, które zapewnia mieszkańcom Opatowa szeroki zakres usług i informacji. Z tego miejsca mieszkańcy miasta mają dostęp do władz samorządowych, a także ważnych dokumentów i informacji związanych z miastem. Kierując się do siedziby Urzędu Miejskiego w Opatowie można uzyskać wsparcie w zakresie spraw dotyczących spraw obywatelskich, komunikacji, nieruchomości czy ochrony środowiska.

Urząd Miasta Opatów wydziały

Urząd Miasta Opatowa podzielony jest na kilka wydziałów, z których każdy ma swoje wyspecjalizowane funkcje. Wśród tych wydziałów jest Wydział Spraw Obywatelskich czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Opatowie. Podział placówki na pojedyncze jednostki ułatwia organizację pracy co bezpośrednio przekłada się na szybszą obsługę petentów. Przed wizytą w Urzędzie Miasta Opatowa, warto zweryfikować informacje co do realizacji przez każdy z wydziałów.

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opatowa

Wydział Spraw Obywatelskich UM Opatów świadczy usługi związane z administracją publiczną i samorządem terytorialnym, w tym wydawanie dokumentów, rejestrację obywateli i inne usługi. To właśnie do Wydziału Spraw Obywatelskich należy skierować się chcąc uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty. Aktualnie Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opatowa działa w tych samych godzinach co cała placówka.

Mapa Urząd Miasta Opatów

Liczba wyświetleń: 319



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS