Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: kujawsko-pomorskie
Urząd Miasta Pakość kontakt dla mieszkańców, telefony. Godziny otwarcia Urzędu Miejskiego w Pakości. Urząd Miasta Pakości wydziały wewnętrzne instytucji.
Adres: ul. Rynek 4, 88-170 Pakość
Telefon: +48 52 566 50 24,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
Urząd Miasta Pakości umożliwia mieszkańcom załatwienie wielu interesów. Istnieje możliwość załatwienia spraw związanych z rejestracją pojazdów, prawem jazdy, a także dowodami osobistymi. W tej instytucji zatrudnione są wyłącznie osoby o wysokich kwalifikacjach, a także z dużym doświadczeniem zawodowym, co sprawia, że udzielają oni profesjonalnej pomocy wszystkim interesantom.
Jeśli występuje potrzeba uzyskania kontaktu z Urzędem Miasta w Pakości, warto zapoznać się z dostępnymi kanałami kontaktu. Aktualnie Urząd Miasta Pakość kontakt to zrobić telefonicznie lub mailowo w godzinach otwarcia instytucji. Dane kontaktowe dostępne są powyżej. Przy próbie kontaktowania się z UM Pakość telefonicznie, warto pamiętać aby mieć dostęp do potrzebnych dokumentów w razie, gdyby konieczna była weryfikacja danych.
Urząd Miasta Pakość jest czynny w wybranych godzinach od poniedziałku do piątku. W weekendy Urząd Miasta Pakości nie świadczy usług petentom, jednak mogą wystąpić sytuacje w których zostanie uruchomiony dodatkowy dyżur w sobotę. Urząd Miasta Pakość godziny otwarcia ustanowił tak aby umożliwić skorzystanie z usług jak największej ilości osób.
W Urzędzie Miasta Pakość mieści się Wydział Spraw Obywatelskich. Zainteresowane osoby mogą załatwić tam różne sprawy, do których należy między innymi odbiór dowodu osobistego. Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Pakości prowadzi działania związane z ewidencją ludności, wydawaniem decyzji administracyjnych w sprawach zameldowanie oraz wymeldowania, a także sporządzaniem i aktualizowaniem spisu wyborców dla przeprowadzania wyborów oraz referendów.
Interesanci w Urzędzie Miasta Pakość w Wydziale Komunikacji mają możliwość odebrania prawa jazdy, a także załatwienia innej kategorii spraw. Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Pakości zajmuje się między innymi przyjmowaniem pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji, kierowaniem pojazdów na dodatkowe badanie techniczne, dokonywaniem wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym, a także przyjmowaniem od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy oraz wydawaniem wtórników prawa jazdy.
Liczba wyświetleń: 17
Wyszukaj dodatkowe informacje: