Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Toruń dowód osobisty, wnioski, opłata skarbowa. Podatek od nieruchomości w Urzędzie Miasta w Toruniu. Kontakt, godziny otwarcia, wydziały.
Urząd Miasta Toruń zajmuje się wieloma aspektami życia społecznego miasta Rzeszów. Ma nadzór nad np.:
To kilka z wielu zadań tej jednostki. Urząd Miasta Toruń Batorego jest siedzibą Wydziału Spraw Administracji, Urząd Miasta Toruń Plaza Punktem Obsługi Mieszkańców, natomiast Urząd Miasta Toruń galeria copernicus i Urząd Miasta Toruń Grudziądzka punktem informacyjnym. W Biuletynie Informacji Publicznej BIP Urząd Miasta Torunia wszystkie aktualności ze zmian w działaniu urzędu są zamieszczane w zakładce witryny internetowej jednostki: Urząd Miast Toruń aktualności.
Wiele osób nie wie, że wydanie dowodu osobistego jest procesem bezpłatnym. W Urząd Miasta Toruń dowody osobiste są wydawane na podstawie wniosku złożonego przez osobę chcącą uzyskać dowód tożsamości. Należy pamiętać, że dowód osobisty jest wymaganym dokumentem od 18 roku życia. Każdy interesant, który ukończył 18 lat, ma obowiązek udać się do jednostki, jaką jest Urząd Miasta w Toruniu i złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego. Do wniosku powinno być załączone kolorowe zdjęcie wnioskodawcy spełniające wszystkie wymagania. Wniosek o przyznanie dowodu osobom do 12 roku życia można złożyć w postaci elektronicznej. Urząd Miasta Torunia dowody osobiste wydaje w przeciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku.
W Urząd Miasta Toruń podatek od nieruchomości jest podatkiem opłacanym przez właścicieli, posiadaczy samoistnych gruntów, budynków i mieszkań. Jeśli petent nie posiada działalności gospodarczej, nie musi odprowadzać podatku w przypadku posiadania budynków gospodarczych czy gruntów i budynków wpisanych do rejestru zabytków. Dodatkowo taka osoba jest zwolniona z płatności gdy ma nieużytki oraz użytki ekologiczne, czy grunty zadrzewione itd. Każdy Urząd Miasta tak jak Toruń Urząd Miasta posiada możliwość wprowadzania dodatkowych zwolnień z podatku. Podczas wpłacania opłaty podatkowej należy posiadać druk IN-1 (Informacja o nieruchomościach i budynkach budowlanych). Dokumenty należy złożyć w okresie 14 dni od dnia powstania obowiązku podatkowego. Wysokość wartości podatku jest zależna od ustaleń urzędu i powierzchni budynków, gruntów. W placówce, jaką jest Urząd Miasta Toruń opłata skarbowa za podatek od nieruchomości musi być wpłacona w określonym przez instytucję terminie. Urząd Miasta Toruń wnioski udostępnia na stronie internetowej placówki.
Aby odwiedzić Urząd Miasta Torunia należy umówić się wcześniej na wizytę telefonicznie, mailowo lub korzystając z tradycyjnego sposobu kolejkowego. Wyjątek jedynie stanowi Urząd Miasta Toruń Wały Generała Sikorskiego, gdzie znajduje się Punkt Informacyjny Urzędu Miasta, kasa na ul. Grudziądzkiej 126 b, a także Referat Zgonów. Wszystkie wydziały mają indywidualny zakres godzin pracy. W celu uzyskania informacji Urząd Miasta Toruń kontakt umożliwia, podając numery telefonów, adresy mailowe oraz elektroniczną platformę ePUAP. Urząd Miasta Torunia adres został umieszczony w witrynie internetowej w celu ułatwienia dostępu do siedziby instytucji. W Urząd Miasta Toruń praca na stanowiskach wydziałów jest prowadzona w godzinach otwarcia placówki.
Urząd Miasta Toruń adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Urząd Miasta Torunia NIP: 9562047193
Urząd Miasta Toruń telefony:
Urząd Miasta Toruń godziny otwarcia:
Poniedziałek | 07:30-17:00 |
Wtorek | 07:30-17:00 |
Środa | 07:30-17:00 |
Czwartek | 07:30-17:00 |
Piątek | 07:30-17:00 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
Liczba wyświetleń: 1908
Wyszukaj dodatkowe informacje: