Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: lubelskie
Urząd Miasta w Stoczku Łukowskim dane kontaktowe, telefony, adres e-mail. Jak złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Stoczka Łukowskiego? Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Stoczku Łukowskim.
Adres: Plac T. Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski
Telefon: (025) 797 00 01, (025) 797 01 73
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
W mieście Stoczek Łukowski Urząd Miasta prowadzi wiele działań, które dotyczą między innymi utrzymania porządku publicznego, zarządzania infrastrukturą, a także wydawania petentem różnych zgód oraz dokumentów. Urząd Miasta w Stoczku Łukowskim odpowiedzialny jest za zarządzenie budynkami oraz nieruchomościami. Pracownicy tej instytucji posiadają wysokie kwalifikacje oraz utrzymują kontakt z mieszkańcami.
Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą uzyskać do instytucji Urząd Miasta Stoczek Łukowski dane kontaktowe mogą je bez problemu odnaleźć na głównej stronie internetowej. Oferowany przez Urząd Miasta w Stoczku Łukowskim kontakt zdalny zapewnia szybkie uzyskanie wszystkich potrzebnych informacji bez konieczności wychodzenia z domu. W przypadku pilnej sprawy zalecane jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego, ponieważ w przypadku poczty elektronicznej czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną może okazać się znacznie dłuższy.
Interesanci, którzy chcą załatwić wszelkie sprawy powinni znać godziny otwarcia Urzędu Miasta w Stoczku Łukowskim. Instytucja przyjmuje petentów od poniedziałku do piątku w określonych godzinach. W soboty i niedziele nie można skorzystać z usług oferowanych przez ten urząd.
Urząd Miasta Stoczka Łukowskiego jest instytucją składającą się z kilku oddzielnych wydziałów, każdy z nich odpowiedzialny jest za określony zakres spraw. Wydziały takie jak Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Stoczka Łukowskiego czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Stoczku Łukowskim, pełnią konkretne funkcje. Podział na wydziały umożliwia bardziej sprawne zarządzanie pracą, co z kolei prowadzi do szybszej i bardziej efektywnej obsługi petentów. Przed udaniem się do Urzędu Miasta Stoczka Łukowskiego, zaleca się zapoznanie się z informacjami dotyczącymi każdego z wydziałów i ich zakresu odpowiedzialności.
Jeżeli występuje potrzeba skorzystania z usług związanych z administracją publiczną warto skierować się do Wydziału Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Stoczka Łukowskiego. Wydział ten specjalizuje się w wydawaniu dokumentów, rejestracji obywateli i innych usługach administracyjnych. Aby uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty, należy bezpośrednio skontaktować się z Wydziałem Spraw Obywatelskich. Godziny pracy tego wydziału są takie same jak godziny pracy całego Urzędu Miasta Stoczka Łukowskiego.
Liczba wyświetleń: 28
Wyszukaj dodatkowe informacje: