Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: lubelskie
Urząd Miasta Lublin Wydział Komunikacji i Wydział Spraw Obywatelskich. Dowody osobiste w UM Lublin. Kontakt, numery telefonów, wydziały, godziny otwarcia placówki.
Urząd Miasta Lublin jest podzielony na kilka departamentów, do których należą:
Dodatkowo każdy z departamentów jest podzielony na wydziały m.in. na:
W ten oto sposób Lublin Urząd Miasta funkcjonuje według odgórnych podziałów. Ta struktura organizacyjna placówki wspomaga szybkie działanie jednostki. Pracownicy placówki posiadają odpowiedni zakres zadań, którymi się zajmują. W instytucji, jaką jest Urząd Miasta Lublin praca na stanowiskach wydziałów ma określone wymagania kwalifikacyjne, które powinien spełniać każdy pracownik.
Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się głównie działaniami dotyczącymi ewidencji ludności, zmiany imion i nazwisk, wydawaniem paszportów oraz zmian w stanie cywilnym petentów. Urząd Miasta Lublin Wydział Spraw Obywatelskich prowadzi również potwierdzanie profilu zaufanego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznych.
Urząd Miasta Lublin Wydział Spraw Obywatelskich telefon: 81 74-24-426
Dowód osobisty w Polsce jest dokumentem identyfikacyjnym, potwierdzającym tożsamość osoby, która go posiada. W jednostce, jaką jest Urząd Miasta Lublin dowód osobisty jest dokumentem wymaganym od osób, które ukończyły 18 rok życia. Każda pełnoletni petent powinien złożyć wniosek o uzyskanie dowodu osobistego nie wcześniej niż 30 dni przed 18-tymi urodzinami. Wraz z wnioskiem należy dostarczyć fotografię wnioskodawcy, która jest kolorowa i ma odpowiednie wymiary. Urząd Miast Lublin dowód osobisty przekazuje w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku w instytucji. Wniosek o wydanie dowodu osobistego należy złożyć w formie papierowej w UM Lublin. Tylko wniosek o wydanie dowodu dla osoby mającej mniej niż 12 lat można złożyć w formie elektronicznej. Wszelkie sprawy dotyczące dowodów osobistych można załatwić w Wydziale Spraw Administracyjnych w Urzędzie miasta w Lublinie.
Urząd Miasta Lublin dowód osobisty adres: ul. Spokojna 2, 20-074 Lublin
Urząd Miasta Lublin dowody osobiste telefon: 81 466 3500
Siedziba Urzędu Miasta w Lublinie znajduje się na Placu Króla Władysława Łokietka 1. W Urząd Miasta Lublin kontakt jest możliwy dzięki numerom telefonu oraz adresom e-mail. Do dodatkowych sposobów łączności z instytucją, jaką jest Urząd Miasta Lublina dodano również Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznych ePUAP oraz Elektroniczną Skrzynkę Podawczą. Pracownicy placówki obsługują klientów w ściśle określonych godzinach od poniedziałku do piątku. Różnorodność w sposobach komunikowania się z urzędem sprawia, że klienci są zadowoleni z szybkiej obsługi.
Urząd Miasta Lublin adres: pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin
Urząd Miasta Lublin telefon: 81 466 1000
Fax: 81 466 1001
E-mail: [email protected]
NIP: 7120163493
REGON: 000594198
Urząd Miasta Lublin godziny otwarcia:
Poniedziałek | 07:30-15:30 |
Wtorek | 07:30-15:30 |
Środa | 07:30-15:30 |
Czwartek | 07:30-15:30 |
Piątek | 07:30-15:30 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
Urząd Miasta w Lublinie informuje, że godziny obsługi klientów w Wydziale Komunikacji zostały zmienione. Zadaniami, którymi zajmuje się Wydział Komunikacji w Urzędzie Miasta w Lublinie to m.in.:
Urząd Miasta Lublin Wydział Komunikacji adres:
Rejestracja pojazdów telefon: 81 466 32 15
Prawo jazdy telefon: 81 466 32 25
Liczba wyświetleń: 2330
Wyszukaj dodatkowe informacje: