Urząd Miasta Lublin

Urząd Miasta Lublin - UM w Lublinie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: lubelskie

Urząd Miasta Lublin - UM w Lublinie

Urząd Miasta Lublin Wydział Komunikacji i Wydział Spraw Obywatelskich. Dowody osobiste w UM Lublin. Kontakt, numery telefonów, wydziały, godziny otwarcia placówki.

Urząd Miasta Lublin

Urząd Miasta Lublin jest podzielony na kilka departamentów, do których należą:

  • Departament Prezydenta
  • Departament  Inwestycji i Rozwoju
  • Departament Spraw Społecznych
  • Departament Kultury, Sportu i Partycypacji
  • Departament Oświaty i Wychowania
  • Departament Organizacji i Administracji
  • Departament Finansów

Dodatkowo każdy z departamentów jest podzielony na wydziały m.in. na:

  • Wydział Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego
  • Wydział ds. Osób Niepełnosprawnych
  • Wydział Strategii i Przedsiębiorczości
  • Wydział Architektury i Budownictwa
  • Wydział Funduszy Europejskich
  • Wydział Geodezji
  • Wydział Planowania
  • Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym i Mobilnością
  • Wydział Inwestycji i Remontów
  • Wydział Ochrony Środowiska
  • Wydział Inicjatyw i Programów Społecznych
  • Wydział Gospodarowania Mieniem
  • Wydział Zdrowia i Profilaktyki
  • Wydział Informatyki i Telekomunikacji
  • Wydział Organizacji Urzędu
  • Wydział Komunikacji
  • Wydział Bezpieczeństwa Mieszkańców i Zarządzania Kryzysowego
  • Wydział Spraw Administracyjnych
  • Wydział Oświaty i Wychowania 

W ten oto sposób Lublin Urząd Miasta funkcjonuje według odgórnych podziałów. Ta struktura organizacyjna placówki wspomaga szybkie działanie jednostki. Pracownicy placówki posiadają odpowiedni zakres zadań, którymi się zajmują. W instytucji, jaką jest Urząd Miasta Lublin praca na stanowiskach wydziałów ma określone wymagania kwalifikacyjne, które powinien spełniać każdy pracownik.

Urząd Miasta Lublin Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się głównie działaniami dotyczącymi ewidencji ludności, zmiany imion i nazwisk, wydawaniem paszportów oraz zmian w stanie cywilnym petentów. Urząd Miasta Lublin Wydział Spraw Obywatelskich prowadzi również potwierdzanie profilu zaufanego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznych.

Urząd Miasta Lublin Wydział Spraw Obywatelskich telefon: 81 74-24-426

Urząd Miasta Lublin dowód osobisty

Dowód osobisty w Polsce jest dokumentem identyfikacyjnym, potwierdzającym tożsamość osoby, która go posiada. W jednostce, jaką jest Urząd Miasta Lublin dowód osobisty jest dokumentem wymaganym od osób, które ukończyły 18 rok życia. Każda pełnoletni petent powinien złożyć wniosek o uzyskanie dowodu osobistego nie wcześniej niż 30 dni przed 18-tymi urodzinami. Wraz z wnioskiem należy dostarczyć fotografię wnioskodawcy, która jest kolorowa i ma odpowiednie wymiary. Urząd Miast Lublin dowód osobisty przekazuje w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku w instytucji. Wniosek o wydanie dowodu osobistego należy złożyć w formie papierowej w UM Lublin. Tylko wniosek o wydanie dowodu dla osoby mającej mniej niż 12 lat można złożyć w formie elektronicznej. Wszelkie sprawy dotyczące dowodów osobistych można załatwić w Wydziale Spraw Administracyjnych w Urzędzie miasta w Lublinie.

Urząd Miasta Lublin dowód osobisty adres: ul. Spokojna 2, 20-074 Lublin
Urząd Miasta Lublin dowody osobiste telefon:  81 466 3500

Urząd Miasta Lublin kontakt 

Siedziba Urzędu Miasta w Lublinie znajduje się na Placu Króla Władysława Łokietka 1. W Urząd Miasta Lublin kontakt jest możliwy dzięki numerom telefonu oraz adresom e-mail. Do dodatkowych sposobów łączności z instytucją, jaką jest Urząd Miasta Lublina dodano również Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznych ePUAP oraz Elektroniczną Skrzynkę Podawczą. Pracownicy placówki obsługują klientów w ściśle określonych godzinach od poniedziałku do piątku. Różnorodność w sposobach komunikowania się z urzędem sprawia, że klienci są zadowoleni z szybkiej obsługi.

Urząd Miasta Lublin adres: pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin
Urząd Miasta Lublin telefon: 81 466 1000
Fax: 81 466 1001
E-mail: [email protected]
NIP: 7120163493
REGON: 000594198

Urząd Miasta Lublin godziny otwarcia:

Poniedziałek07:30-15:30
Wtorek07:30-15:30
Środa07:30-15:30 
Czwartek07:30-15:30 
Piątek 07:30-15:30
SobotaZamknięte 
NiedzielaZamknięte  
Urząd Miasta Lublin Wydział Komunikacji

Urząd Miasta w Lublinie informuje, że godziny obsługi klientów w Wydziale Komunikacji zostały zmienione. Zadaniami, którymi zajmuje się Wydział Komunikacji w Urzędzie Miasta w Lublinie to m.in.:

  • rejestracja pojazdów
  • wydawanie dowodów rejestracyjnych pojazdów
  • wymiana dowodu rejestracyjnego pojazdu
  • wyrejestrowywanie pojazdów
  • kierowanie pojazdów na przeglądy techniczne
  • wydawanie tablic rejestracyjnych itd.

Urząd Miasta Lublin Wydział Komunikacji adres:
Rejestracja pojazdów telefon: 81 466 32 15
Prawo jazdy telefon: 81 466 32 25

Liczba wyświetleń: 4122



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS