Urząd Miasta Zamość

Urząd Miasta Zamość - UM w Zamościu

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: lubelskie

Urząd Miasta Zamość kontakt, godziny otwarcia, telefon. Dowody osobiste w UM w Zamościu. Druki do pobrania, podatek od nieruchomości, opłata za śmieci, oferty pracy.

Urząd Miasta Zamość

Urząd Miasta Zamość organizuje różnego rodzaju projekty pomagające mieszkańcom Zamościa. Jednym z nich jest np. Urząd Miasta Zamość mieszkanie plus. Jeśli chodzi o zatrudnienie w instytucji, w Urząd Miasta Zamość oferty pracy są dostępne dla wszystkich osób zainteresowanych współpracą z urzędem. BIP UM Zamość posiada wszelkie informacje na temat zadań, które wykonuje urząd.  
Placówka informuje, że w Urząd Miasta Zamość opłata za śmieci jest pobierana w ściśle określonym terminie. 

Urząd Miasta Zamość wydziały

W Urząd Miasta Zamość wydziały są podziałem struktury instytucji, dlatego organizacja pracy jest o wiele efektywniejsza. Każdy z działów jednostki posiada własny zakres zadań, który został mu odgórnie przydzielony. Większość pracowników posiada indywidualne stanowiska, na których obsługują swoich klientów. Do wydziałów Urzędu Miasta w Zamościu należą:

  • Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Zabytków
  • Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów
  • Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych
  • Wydział Organizacyjno- Administracyjny
  • Wydział  Oświaty
  • Wydział Rozwoju Miasta i funduszy Zewnętrznych
  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Wydział Finansowy
  • Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
  • Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
  • Wydział Spraw Społecznych i Zarządzania Kryzysowego
  • Wydział Turystyki i Promocji
  • Wydział Kultury i Sportu

Urząd Miasta Zamość kontakt

Tak jak większość urzędów, UM Zamość obsługuje Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznych ePUAP. Jest to platforma, która oprócz łatwego kontaktu z jednostką, umożliwia składanie dokumentów, takich jak np.: wnioski, zaświadczenia, deklaracje. Urząd Miasta Zamość kontakt z placówką prowadzi również przez podane numery telefonów. W urzędzie są wyszczególnione stanowiska telefonicznej obsługi klienta, gdzie zainteresowani petenci mogą uzyskać potrzebne im informacje. Do ich dyspozycji został również udostępniony adres e-mail, na który mogą wysyłać wiadomości korespondencyjne z Zamość Urząd Miasta.  
Urząd Miasta Zamość adres: ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość 
Urząd Miasta Zamość telefon: 846 772 337 
Biuro obsługi interesanta: 84 677 24 64 
Fax: 845300338 
E-mail: [email protected]

Urząd Miasta Zamość godziny otwarcia:

Poniedziałek 07:30-15:30
Wtorek  07:30-16:30
Środa 07:30-15:30 
Czwartek  07:30-15:30
Piątek  07:30-15:00
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

W placówce, jaką jest Urząd Miasta Zamość praca urzędników odbywa się w godzinach otwarcia jednostki.

Urząd Miasta Zamość podatek od nieruchomości

Obowiązek płatności podatku od nieruchomości powstaje w wyniku kupna, pozyskania, posiadania gruntów, nieruchomości podlegających opodatkowaniu. Lasy oraz obszary rolne nie są zależne od podatku nieruchomościowego. W Urząd Miasta Zamość podatek od nieruchomości nie muszą płacić osoby nie prowadzące działalności gospodarczej. Dokumentami wymaganymi do obliczenia podatku nieruchomościowego jest Druk informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych IN-1. Deklarację można dostarczy listownie, osobiście w jednostce, jaką jest Urząd Miasta Zamość lub za pomocą ePUAP. Dokumenty należy złożyć w ciągu 14 dni od dnia powstania obowiązku podatkowego. Urząd Miasta Zamość druki do pobrania umieszcza na swojej stronie internetowej, gdzie w łatwy sposób można je pobrać i wydrukować. 

Urząd Miasta Zamość dowody osobiste

Urząd Miasta od podlegających pod niego mieszkańców Zamościa wymaga posiadanie dowodu osobistego, który jest dokumentem potwierdzającym tożsamość. Obowiązek posiadania dowodu powstaje w momencie ukończenia 18 roku życia. Każdy interesant ma możliwość złożenia wniosku 30 dni przed 18-tymi urodzinami w formie papierowej. Tylko wniosek o uzyskanie dowodu osobistego na osoby, która nie ukończyła 12 roku życia można złożyć drogą elektroniczną. Należy pamiętać, że do dokumentów potrzebne jest zdjęcie wnioskodawcy, wykonane w kolorze, według określonych przez urząd wymagań. Urząd Miasta Zamość dowody osobiste wydaje do 30 dni od dnia złożenia wniosku.

Liczba wyświetleń: 1299




Wyszukaj dodatkowe informacje: