Urząd Miasta Zamość - UM w Zamościu
Opublikowano:
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: lubelskie
Urząd Miasta Zamość kontakt, godziny otwarcia, telefon. Dowody osobiste w UM w Zamościu. Druki do pobrania, podatek od nieruchomości, opłata za śmieci, oferty pracy.
Urząd Miasta Zamość
Urząd Miasta Zamość organizuje różnego rodzaju projekty pomagające mieszkańcom Zamościa. Jednym z nich jest np. Urząd Miasta Zamość mieszkanie plus. Jeśli chodzi o zatrudnienie w instytucji, w Urząd Miasta Zamość oferty pracy są dostępne dla wszystkich osób zainteresowanych współpracą z urzędem. BIP UM Zamość posiada wszelkie informacje na temat zadań, które wykonuje urząd.
Placówka informuje, że w Urząd Miasta Zamość opłata za śmieci jest pobierana w ściśle określonym terminie.
Urząd Miasta Zamość wydziały
W Urząd Miasta Zamość wydziały są podziałem struktury instytucji, dlatego organizacja pracy jest o wiele efektywniejsza. Każdy z działów jednostki posiada własny zakres zadań, który został mu odgórnie przydzielony. Większość pracowników posiada indywidualne stanowiska, na których obsługują swoich klientów. Do wydziałów Urzędu Miasta w Zamościu należą:
- Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Zabytków
- Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów
- Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych
- Wydział Organizacyjno- Administracyjny
- Wydział Oświaty
- Wydział Rozwoju Miasta i funduszy Zewnętrznych
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Wydział Finansowy
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
- Wydział Spraw Społecznych i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Turystyki i Promocji
- Wydział Kultury i Sportu
Urząd Miasta Zamość kontakt
Tak jak większość urzędów, UM Zamość obsługuje Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznych ePUAP. Jest to platforma, która oprócz łatwego kontaktu z jednostką, umożliwia składanie dokumentów, takich jak np.: wnioski, zaświadczenia, deklaracje. Urząd Miasta Zamość kontakt z placówką prowadzi również przez podane numery telefonów. W urzędzie są wyszczególnione stanowiska telefonicznej obsługi klienta, gdzie zainteresowani petenci mogą uzyskać potrzebne im informacje. Do ich dyspozycji został również udostępniony adres e-mail, na który mogą wysyłać wiadomości korespondencyjne z Zamość Urząd Miasta.
Urząd Miasta Zamość adres: ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość
Urząd Miasta Zamość telefon: 846 772 337
Biuro obsługi interesanta: 84 677 24 64
Fax: 845300338
E-mail: [email protected]
Urząd Miasta Zamość godziny otwarcia:
Poniedziałek | 07:30-15:30 |
Wtorek | 07:30-16:30 |
Środa | 07:30-15:30 |
Czwartek | 07:30-15:30 |
Piątek | 07:30-15:00 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
W placówce, jaką jest Urząd Miasta Zamość praca urzędników odbywa się w godzinach otwarcia jednostki.
Urząd Miasta Zamość podatek od nieruchomości
Obowiązek płatności podatku od nieruchomości powstaje w wyniku kupna, pozyskania, posiadania gruntów, nieruchomości podlegających opodatkowaniu. Lasy oraz obszary rolne nie są zależne od podatku nieruchomościowego. W Urząd Miasta Zamość podatek od nieruchomości nie muszą płacić osoby nie prowadzące działalności gospodarczej. Dokumentami wymaganymi do obliczenia podatku nieruchomościowego jest Druk informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych IN-1. Deklarację można dostarczy listownie, osobiście w jednostce, jaką jest Urząd Miasta Zamość lub za pomocą ePUAP. Dokumenty należy złożyć w ciągu 14 dni od dnia powstania obowiązku podatkowego. Urząd Miasta Zamość druki do pobrania umieszcza na swojej stronie internetowej, gdzie w łatwy sposób można je pobrać i wydrukować.
Urząd Miasta Zamość dowody osobiste
Urząd Miasta od podlegających pod niego mieszkańców Zamościa wymaga posiadanie dowodu osobistego, który jest dokumentem potwierdzającym tożsamość. Obowiązek posiadania dowodu powstaje w momencie ukończenia 18 roku życia. Każdy interesant ma możliwość złożenia wniosku 30 dni przed 18-tymi urodzinami w formie papierowej. Tylko wniosek o uzyskanie dowodu osobistego na osoby, która nie ukończyła 12 roku życia można złożyć drogą elektroniczną. Należy pamiętać, że do dokumentów potrzebne jest zdjęcie wnioskodawcy, wykonane w kolorze, według określonych przez urząd wymagań. Urząd Miasta Zamość dowody osobiste wydaje do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
Liczba wyświetleń: 3158