Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie – UM w Strzelcach Krajeńskich

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: lubuskie

Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie – UM w Strzelcach Krajeńskich

Wydziały Urzędu Miasta w Strzelcach Krajeńskich – Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich. Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie godziny otwarcia, adres, kontakt.

Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie telefon

Udostępniany przez Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie telefon to najszybszy kanał kontaktowy, który umożliwia petentom natychmiast uzyskać potrzebne informacje oraz odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania. Kontakt telefoniczny to nie jedyny sposób na otrzymanie potrzebnych danych. Interesanci mają też możliwość skorzystania z podanego adresu e-mail. Wiadomość mailowa powinna zawierać treść, która bardzo szczegółowo opisuje zaistniałą sytuację. Kontakt z Urzędem Miasta Strzelec Krajeńskich możliwy jest wyłącznie w godzinach otwarcia.

Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie godziny otwarcia

Wszystkie zainteresowane osoby obsługiwane są przez pracowników instytucji w godzinach jej otwarcia. W soboty oraz niedziele petenci nie są obsługiwani przez Urząd Miasta Strzelec Krajeńskich. Należy wiedzieć, że Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie godziny otwarcia udostępnia na stronie internetowej i każda osoba ma do nich wgląd.

Kontakt Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie

Adres: al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie

Telefon: 95 763 11 30,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie:

  • poniedziałek 7:30-16:30
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:30-14:30

Strzelce Krajeńskie Urząd Miasta

Urząd Miasta Strzelec Krajeńskich jest jednym z podstawowych organów administracji publicznej, którego głównym zadaniem jest realizacja polityki miejskiej i wykonywanie uchwał i decyzji rady miasta. Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie odpowiada za wiele ważnych funkcji, takich jak: zarządzanie infrastrukturą, utrzymanie porządku publicznego, zapewnienie bezpieczeństwa, zarządzanie nieruchomościami, ochrona środowiska i zasobów naturalnych, a także planowanie i realizacja projektów miejskich.

Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich pełni również rolę pośrednika między mieszkańcami a władzami i jest odpowiedzialny za świadczenie usług publicznych i pomoc w rozwiązywaniu problemów mieszkańców. W urzędzie można również zrealizować wiele formalności, takich jak rejestracja pojazdu, uzyskanie pozwolenia na budowę, czy wystąpienie o wydanie dokumentów. Urząd Miasta Strzelec Krajeńskich jest kluczowym elementem funkcjonowania miasta i jego współpraca z mieszkańcami pozwala na lepsze i bardziej efektywne zarządzanie miastem.

Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie wydziały

Istniejące w jednostce Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie wydziały są po to aby ułatwić rozkład obowiązków. Każdy z nich odpowiedzialny jest za inny rodzaj spraw. Dzięki nim cały proces funkcjonowania urzędu jest o wiele sprawniejszy oraz przejrzysty.

Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie Wydział Komunikacji

Prawdopodobnie najczęściej odwiedzanym wydziałem w Urzędzie Miasta Strzelec Krajeńskich jest Wydział Komunikacji. Petenci mają możliwość załatwienia tam wielu formalności, do których należy między innymi odbiór prawa jazdy. Działający w instytucji Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie Wydział Komunikacji umożliwia rejestrację zakupionego pojazdu. Istnieje możliwość odbioru w tym miejscu tablic rejestracyjnych.

Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie dowody osobiste

Ważnym aspektem jest to, że dokument tożsamości, jakim jest dowód osobisty przyznaje się osobom, które spełniają określone warunki. W celu uzyskania dokumentu należy osobiście w placówce złożyć odpowiedni wniosek wraz z jedną fotografią w kolorze, która posiada wymagane wymiary. Warto wiedzieć, że Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie dowody osobiste wydaje również tymczasowe.

Mapa Urząd Miasta Strzelce Krajeńskie

Liczba wyświetleń: 319



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS