Urząd Miasta Szamotuły – UM w Szamotułach

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: wielkopolskie

Urząd Miasta Szamotuły – UM w Szamotułach

Dane kontaktowe Urzędu Miasta Szamotuł, telefon, adres, godziny otwarcia. Urząd Miasta Szamotuły dowody osobiste, opłata skarbowa, Wydział Komunikacji.

Urząd Miasta Szamotuły dane kontaktowe

Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą zdobyć do Urzędu Miasta w Szamotułach dane kontaktowe, mogą je znaleźć na stronie internetowej instytucji. Kontakt interesanci mogą uzyskać korzystając z podanego telefonu lub przesyłając wiadomość mailową. W przypadku pilnych sprawach zalecany jest kontakt telefoniczny.

Urząd Miasta Szamotuły godziny otwarcia

Przed wizytą w placówce urzędu należy sprawdzić jej godziny otwarcia. Interesanci mogą to wykonać na stronie internetowej instytucji. Z różnych przyczyn godziny obsługi petentów mogą ulec zmianie, w takim przypadku wszystkie Urząd Miasta Szamotuły będzie informował na bieżąco o wszystkich aktualizacjach.

Kontakt Urząd Miasta Szamotuły

Adres: ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły

Telefon: +48 61 29 27 501,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Szamotuły:

  • poniedziałek 8:00-16:00
  • wtorek 7:30-12:00
  • środa 7:30-12:00
  • czwartek 7:30-12:00
  • piątek 7:30-12:00

Szamotuły Urząd Miasta

Urząd Miejski w Szamotuły pomaga wszystkim organom miasta w ich prawidłowym funkcjonowaniu. Realizuje uchwały oraz zadanie, które odgórnie zostały określone przez przypisane ustawy. Do Urzędu Miasta w Szamotułach mogą udać się interesanci w celu załatwienia różnych spraw. Stanowiska pracy zajmują tam wyłącznie odpowiednio wykształcone osoby, które mają duże kompetencje oraz wysokie kwalifikacje.

Urząd Miasta Szamotuł dowód osobisty

Wszystkie formalności, które związane są z dowodem osobistym w Urzędzie Miasta Szamotuł prowadzi Wydział Spraw Obywatelskich. Aby wyrobić dokument tożsamości, należy złożyć odpowiedni wniosek. Urząd Miasta Szamotuł dowody osobiste wydaje do trzydziestu dni roboczych, które liczone są od daty złożenia wniosku.

Urząd Miasta Szamotuły opłata skarbowa

W Urzędzie Miasta Szamotuł opłata skarbowa powinna zostać uiszczona za wydawanie zaświadczeń, wydawanie zezwolenia, a także za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury. Petent może dokonać opłaty osobiście oraz przelewem na rachunek konta bankowego.

Urząd Miasta Szamotuł wioski

Zainteresowane osoby mają możliwość składania w Urzędzie Miasta Szamotuł wniosków drogą elektroniczną. Wszelkie druki do można pobrać z głównej strony internetowej instytucji oraz osobiście złożyć w urzędzie.

Mapa Urząd Miasta Szamotuły

Liczba wyświetleń: 569



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS