Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: lubelskie
Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Terespol. Miejski Urząd w Terespolu adres placówki. Urząd Miasta Terespol telefon, e-mail, kontakt.
Adres: ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol
Telefon: 83 375 20 36, 83 375 21 30
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
W Terespolu Urząd Miasta zajmuje się zarządzaniem i administrowaniem miastem. Do głównych zadań Urzędu Miasta Terespola należą:
Urząd Miasta Terespol odpowiada też za wydawanie pozwoleń i zgód na działalność gospodarczą, zarządzanie budynkami i nieruchomościami oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta. Pracownicy Urzędu Miasta Terespola są odpowiedzialni za wykonywanie wszystkich powierzonych im zadań, współpracę z innymi instytucjami i organizacjami, a także za komunikację z mieszkańcami.
Jeśli występuje potrzeba uzyskania kontaktu z Urzędem Miasta w Terespolu, warto zapoznać się z dostępnymi kanałami kontaktu. Aktualnie Urząd Miasta Terespol kontakt to zrobić telefonicznie lub mailowo w godzinach otwarcia instytucji. Dane kontaktowe dostępne są powyżej. Przy próbie kontaktowania się z UM Terespol telefonicznie, warto pamiętać aby mieć dostęp do potrzebnych dokumentów w razie, gdyby konieczna była weryfikacja danych.
Urząd Miasta Terespol jest czynny w wybranych godzinach od poniedziałku do piątku. W weekendy Urząd Miasta Terespola nie świadczy usług petentom, jednak mogą wystąpić sytuacje w których zostanie uruchomiony dodatkowy dyżur w sobotę. Urząd Miasta Terespol godziny otwarcia ustanowił tak aby umożliwić skorzystanie z usług jak największej ilości osób.
Urząd Miasta Terespola jest instytucją składającą się z kilku oddzielnych wydziałów, każdy z nich odpowiedzialny jest za określony zakres spraw. Wydziały takie jak Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Terespola czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Terespolu, pełnią konkretne funkcje. Podział na wydziały umożliwia bardziej sprawne zarządzanie pracą, co z kolei prowadzi do szybszej i bardziej efektywnej obsługi petentów. Przed udaniem się do Urzędu Miasta Terespola, zaleca się zapoznanie się z informacjami dotyczącymi każdego z wydziałów i ich zakresu odpowiedzialności.
Jeżeli występuje potrzeba skorzystania z usług związanych z administracją publiczną warto skierować się do Wydziału Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Terespola. Wydział ten specjalizuje się w wydawaniu dokumentów, rejestracji obywateli i innych usługach administracyjnych. Aby uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty, należy bezpośrednio skontaktować się z Wydziałem Spraw Obywatelskich. Godziny pracy tego wydziału są takie same jak godziny pracy całego Urzędu Miasta Terespola.
Liczba wyświetleń: 54
Wyszukaj dodatkowe informacje: