Urząd Miasta Mieszkowice – UM w Mieszkowicach

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: zachodniopomorskie

Urząd Miasta Mieszkowice – UM w Mieszkowicach

Kontakt mailowy do Urzędu Miasta Mieszkowice, numer telefonu, adres. Czym zajmuje się Wydział Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Mieszkowic?

Urząd Miasta Mieszkowice dane kontaktowe

Oferowany przez Urząd Miasta Mieszkowice telefon jest najszybszym dostępnym kanałem kontaktowym, dzięki któremu zainteresowane osoby mogą natychmiast uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Interesanci mają też możliwość skorzystania z poczty elektronicznej. Wybór tego kanału kontaktowego nie gwarantuje jednak natychmiastowej odpowiedzi. Wszystkie dane kontaktowe Urzędu Miasta Mieszkowic można znaleźć na głównej stronie internetowej urzędu.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Mieszkowicach

Przed odbyciem wizyty osobistej w placówce petenci powinni sprawdzić godziny otwarcia Urzędu Miasta w Mieszkowicach. W soboty oraz niedziele instytucja jest zamknięta. Aby uniknąć niechcianej kolejki, warto wcześniej dokonać rezerwacji terminu wizyty.

Kontakt Urząd Miasta Mieszkowice

Adres: ul. Fryderyka Chopina 1, 74-505 Mieszkowice

Telefon: (+48 91) 46 66 900,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Mieszkowice:

  • poniedziałek 7:00-15:00
  • wtorek 7:00-15:00
  • środa 7:00-15:00
  • czwartek 7:00-15:00
  • piątek 7:00-15:00

Urząd Miasta w Mieszkowicach

Mieszkowice Urząd Miasta realizuje wiele spraw, które związane są z opieką nad mieszkańcami. Urząd Miasta w Mieszkowicach odpowiada również za wydawanie zgód oraz pozwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej. Jego zadaniem jest też zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie całego Mieszkowic.

Urząd Miasta Mieszkowice wnioski

Jednostka administracyjna Urząd Miasta Mieszkowice wnioski publikuje na głównej stronie internetowej. Osoby, które nie mają możliwości odbycia wizyty osobistej, mogą wszelkie wnioski złożyć w formie elektronicznej. Jest to bardzo duże udogodnienie, które pozwala zaoszczędzić sporą ilość czasu.

Urząd Miasta Mieszkowic podatek od nieruchomości

W ciągu czternastu dni od powstania obowiązku podatku od nieruchomości interesant powinien złożyć w Urzędzie Miasta Mieszkowice formularz IN-1. W instytucji Urząd Miasta Mieszkowic podatek od nieruchomości można złożyć za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, jaką jest ePUAP. Od daty złożenia zawiadomienia Urząd Miasta Mieszkowic w ciągu trzydziestu dni roboczych wylicza, a także podaje interesantowi informacje dotyczące wartości podatku od nieruchomości.

Mapa Urząd Miasta Mieszkowice

Liczba wyświetleń: 241



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS