Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kontakt z Urzędem Miasta Mirosławca przez telefon i mail. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Mirosławcu, adres placówki. UM Mirosławiec wydziały, dowód osobisty.
W przypadku potrzeby skontaktowania się z instytucją należy wiedzieć, że Urząd Miasta Mirosławiec dane kontaktowe udostępnia na stronie internetowej. Kontakt można uzyskać za pomocą dostępnego numeru telefonu, a także adresu mailowego. Podczas korzystania z kontaktu telefonicznego należy mieć dostęp do potrzebnych dokumentów w razie potrzeby weryfikacji danych.
Urząd Miasto w Mirosławcu otwarty jest wyłącznie od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach. W soboty oraz niedziele interesanci nie mają możliwość skorzystania z usług, jakie oferuje instytucja. W przypadku wizyty osobistej w placówce warto dokonać wcześniejszej rezerwacji terminu, aby uniknąć niechcianej kolejki.
Adres: ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
Telefon: +48 (67) 259 50 42,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Mirosławiec:W Urzędzie Miasta Mirosławiec obywatele mogą załatwić różne sprawy. Istnieje możliwość wyrobienia tam dowodu osobistego, odebrania prawa jazdy, a także złożenia różnych wniosków. Urząd Miasta Mirosławiec umożliwia interesantom dokonanie zameldowania oraz wydaje akty dotyczące zgonu czy urodzenia.
W Urzędzie Miasta Mirosławca działy są ustanowione w celu uproszczenia rozkładu obowiązków. Każdy z wydziałów Urzędu Miasta w Mirosławcu zajmuje się innym aspektem spraw. Ta organizacja pracy pozwala na szybsze załatwienie formalności przez petentów.
Wydziały Urzędu Miasta Mirosławca to przykładowo:
Dostępne w placówce jaką jest Urząd Miasta Mirosławiec wydziały zostały podzielone odpowiednio według realizowanych w nich spraw.
W Urzędzie Miasta Mirosławca jednym z najczęściej odwiedzanych wydziałów jest Wydział Komunikacji. Ten departament zajmuje się sprawami związanymi z prawem jazdy, takimi jak uzyskanie numeru PKK i odebranie dokumentu prawa jazdy. Mieszkańcy mogą odwiedzać ten wydział w godzinach dostępności Urzędu Miasta Mirosławca i bezpośrednio się z nim skontaktować.
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Mirosławca jest miejscem do którego kierują się mieszkańcy w celu rejestracji zakupionego pojazdu. W placówce można odebrać gotowe tablice rejestracyjne oraz dowód pojazdu. Trzeba pamiętać, że szybka realizacja sprawy w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Mirosławca możliwa jest po wcześniejszej rezerwacji wizyty. Warto również sprawdzić, czy w placówce nie działa biletowy system kolejkowy.
Liczba wyświetleń: 149
Wyszukaj dodatkowe informacje: