Urząd Miasta Resko – UM w Resku

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: zachodniopomorskie

Urząd Miasta Resko – UM w Resku

Resko Urząd Miasta godziny otwarcia, numery telefonu, kontakt, adres, e-mail. Urząd Miasta w Resku dowody osobiste, wydziały.

Urząd Miasta Resko telefon

Udostępniany przez Urząd Miasta Resko telefon to najszybszy kanał kontaktowy, który umożliwia petentom natychmiast uzyskać potrzebne informacje oraz odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania. Kontakt telefoniczny to nie jedyny sposób na otrzymanie potrzebnych danych. Interesanci mają też możliwość skorzystania z podanego adresu e-mail. Wiadomość mailowa powinna zawierać treść, która bardzo szczegółowo opisuje zaistniałą sytuację. Kontakt z Urzędem Miasta Reska możliwy jest wyłącznie w godzinach otwarcia.

Urząd Miasta Resko godziny otwarcia

Wszystkie zainteresowane osoby obsługiwane są przez pracowników instytucji w godzinach jej otwarcia. W soboty oraz niedziele petenci nie są obsługiwani przez Urząd Miasta Reska. Należy wiedzieć, że Urząd Miasta Resko godziny otwarcia udostępnia na stronie internetowej i każda osoba ma do nich wgląd.

Kontakt Urząd Miasta Resko

Adres: Rynek 1, 72-315 Resko

Telefon: 91 395 15 03,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Resko:

  • poniedziałek 7:15-15:15
  • wtorek 7:15-15:15
  • środa 7:15-15:15
  • czwartek 7:15-15:15
  • piątek 7:15-15:15

Urząd Miasta w Resku

Osoby, które pracują w Urzędzie Miasta Resko mają odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz wysokie kwalifikacje. Każda wizyta osobista w tej instytucji przebiega bardzo profesjonalnie. Urząd Miasta w Resku realizuje wiele spraw oraz świadczy pomoc mieszkańcom miasta. W tym urzędzie można uzyskać potrzebne dokumenty oraz pozwolenia.

Urząd Miasta Resko wydziały

W Urzędzie Miasta Reska działy są ustanowione w celu uproszczenia rozkładu obowiązków. Każdy z wydziałów Urzędu Miasta w Resku zajmuje się innym aspektem spraw. Ta organizacja pracy pozwala na szybsze załatwienie formalności przez petentów.

Wydziały Urzędu Miasta Reska to przykładowo:

  • Wydział Komunikacji
  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Wydział Nieruchomości
  • Wydział Ochrony Środowiska

Dostępne w placówce jaką jest Urząd Miasta Resko wydziały zostały podzielone odpowiednio według realizowanych w nich spraw.

Urząd Miasta Resko Wydział Komunikacji

W Urzędzie Miasta Reska jednym z najczęściej odwiedzanych wydziałów jest Wydział Komunikacji. Ten departament zajmuje się sprawami związanymi z prawem jazdy, takimi jak uzyskanie numeru PKK i odebranie dokumentu prawa jazdy. Mieszkańcy mogą odwiedzać ten wydział w godzinach dostępności Urzędu Miasta Reska i bezpośrednio się z nim skontaktować.

Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Reska jest miejscem do którego kierują się mieszkańcy w celu rejestracji zakupionego pojazdu. W placówce można odebrać gotowe tablice rejestracyjne oraz dowód pojazdu. Trzeba pamiętać, że szybka realizacja sprawy w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Reska możliwa jest po wcześniejszej rezerwacji wizyty. Warto również sprawdzić, czy w placówce nie działa biletowy system kolejkowy.

Mapa Urząd Miasta Resko

Liczba wyświetleń: 217



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS