Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Sanok godziny otwarcia, numer telefonu, adres, e-mail, kontakt. Sanok Urząd Miasta dowody osobiste, Wydział Komunikacji, wydziały, opłata.
Z Urzędem Miasta w Sanoku zdalny kontakt interesanci mogą uzyskać za pomocą numeru telefonu oraz przez wysłanie wiadomości mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Należy pamiętać, że Urząd Miasta Sanok kontakt udostępnia tylko w czasie godzin otwarcia. Kontakt telefoniczny pozwala na natychmiastowe uzyskanie wszystkich potrzebnych informacji oraz odpowiedzi na pytania.
Urząd Miasta Sanok numery telefonu:
Urząd Miasta Sanok adres e-mail: [email protected]
Urząd Miasta Sanok adres: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
W instytucji, jaką jest Urząd Miasta Sanok oplata skarbowa może zostać złożona za pomocą przelewu. Numery kont bankowych są udostępnione są na stronie internetowej. Należy sprawdzać prawdziwość danych ze względu na ich ciągłe aktualizacje.
Jednostka organizacyjna, jaką jest Urząd Miasta Sanok godziny otwarcia ma takie same jak godziny, w których obsługiwani są petenci. Sanok Urząd Miasta otwarty jest od poniedziałku do piątku w różnych godzinach. Urząd Miasta w Sanoku w weekendy jest zamknięty.
Urząd Miasta Sanok godziny otwarcia:
Poniedziałek: 7:30-17:30
Wtorek: 7:30-15:30
Środa: 7:30-15:30
Czwartek: 7:30-15:30
Piątek: 7:30-13:30
Sobota: Zamknięte
Niedziela: Zamknięte
W instytucji, której jest Urząd Miasta Sanok Wydział Komunikacji zajmuje się realizacją różnych zadań. Interesanci mogą załatwić sprawy dotyczące rejestracji pojazdu oraz odbioru tablic rejestracyjnych. Wydział Komunikacji w Urzędzie Miasta w Sanoku wydaje również prawo jazdy. W tym celu można kontaktować się z instytucją pod numerem: 13 465 29 37. Istniejący w Urzędzie Miasta Sanok Wydział Komunikacji sprawuje również kontrolę nad ośrodkami szkoleń dla kierowców oraz posiada możliwość wydawania licencji i zezwoleń na wykonywanie zarobkowych przejazdów towarów, oraz osób.
Osoby, które chcą wyrobić dowód osobisty, mogą tego dokonać w Sanok Urząd Miasta. W tym celu interesanci powinni złożyć odpowiedni wniosek oraz jedną kolorową fotografię. Powinna ona posiadać wymiary 35 x 45 mm. Dokumenty można złożyć drogą elektroniczną jedynie w przypadku dzieci, które nie ukończyły jeszcze 12 roku życia. Kiedy cała procedura ubiegania się o dowód zostanie zamknięta i decyzja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Urząd Miasta Sanok dowody osobiste wydaje w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku. Można je odebrać w Wydziale Spraw Obywatelskich.
W jednostce organizacyjnej Urząd Miasta Sanok wydziały obsługiwane są wyłącznie przez doświadczone osoby. Do każdego z nich przydzielony jest pracownik, który posiada szeroką wiedzę na dany temat. Są one podzielone ze względu na różne rodzaje spraw do załatwienia. W Urzędzie Miasta Sanok wydziały są takie jak:
Liczba wyświetleń: 1170
Wyszukaj dodatkowe informacje: