Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: małopolskie
Urząd Miasta Stary Sącz kontakt – numery telefonu, adres, e-mail. Stary Sącz Urząd Miasta wydziały, dowody osobiste. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Starym Sączu.
Adres: ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz
Telefon: +48 18 446 02 70, +48 18 446 02 75
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
W mieście Stary Sącz Urząd Miasta prowadzi wiele działań, które dotyczą między innymi utrzymania porządku publicznego, zarządzania infrastrukturą, a także wydawania petentem różnych zgód oraz dokumentów. Urząd Miasta w Starym Sączu odpowiedzialny jest za zarządzenie budynkami oraz nieruchomościami. Pracownicy tej instytucji posiadają wysokie kwalifikacje oraz utrzymują kontakt z mieszkańcami.
Aby skontaktować się Urzędem Miasta w Starym Sączu należy skorzystać z danych kontaktowych, które są publikowane na stronie jednostki administracyjnej.
Urząd Miasta Stary Sącz kontakt zdalny umożliwia interesantom za pośrednictwem dwóch kanałów kontaktowych. Istnieje możliwość przesłania wiadomości mailowej, wykorzystując w tym celu pocztę elektroniczną. Jeśli sprawa jest pilna i natychmiast trzeba uzyskać wszystkie potrzebne informacje należy skorzystać z kontaktu telefonicznego.
Wizyta osobista w placówce, a także kontakt zdalny mogą zostać zrealizowane przez interesanta wyłącznie w godzinach otwarcia. Należy wiedzieć, że godziny otwarcia Urzędu Miasta w Starym Sączu zostały opublikowane na głównej stronie internetowej jednostki.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Stary Sącz podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Stary Sącz Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Starym Sączu dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 32
Wyszukaj dodatkowe informacje: