Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy – USC Głuchołaz

Kategoria: Urząd Stanu Cywilnego

Województwo: opolskie

Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy – USC Głuchołaz

Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy terminy ślubów. USC Głuchołazy kontakt, telefon, adres. Urząd Stanu Cywilnego w Głuchołazach akt urodzenia, zgonu.

Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy kontakt

Aby skontaktować się z Urzędem Stanu Cywilnego w Głuchołazach, można wybrać jeden z dostępnych sposobów. USC w Głuchołazach kontakt umożliwia wszystkim interesantom. Kontakt z Urzędem Stanu Cywilnego w Głuchołazach można uzyskać zarówno telefonicznie, mailowo jak i udając się osobiście do placówki. Jednak szczególnie w przypadku próby kontaktu telefonicznego oraz osobistego, warto, jest sprawdzić godziny otwarcia.

Godziny otwarcia Urzędu Stanu Cywilnego w Głuchołazach

Osobiste wizyty w placówce, a także kontakt z Urzędem Stanu Cywilnego w Głuchołazach można uzyskać podczas jego godzin pracy. USC Głuchołazy jest otwarty od poniedziałku do piątku w wyznaczonych godzinach. Na tę chwilę godziny otwarcia Urzędu Stanu Cywilnego w Głuchołazach w soboty i niedziele nie zostały ustalone, ponieważ w te dni placówka nie prowadzi obsługi petentów.

Kontakt Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy

Adres: Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

Telefon: 77 409 21 46,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy:

  • Poniedziałek 7:00 - 15:00
  • Wtorek 7:00 - 15:00
  • Środa 7:00 - 15:00
  • Czwartek 7:00 - 15:00
  • Piątek 7:00 - 15:00

Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy

Urząd Stanu Cywilnego w Głuchołazach zajmuje się rejestracją urodzeń, małżeństw oraz zgonów poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego. Dodatkowo, USC w Głuchołazach wydaje odpisy skrócone oraz zupełne z aktów stanu cywilnego. Wydanie takiego dokumentu po raz pierwszy jest całkowicie bezpłatne. Trzeba jednak pamiętać, że w sytuacji w której petent zagubi dokument wydany przez USC Głuchołazy może zwrócić się o wydanie nowego odpisu. Każdy kolejny wydany przez placówkę odpis to dodatkowe koszty.

Urząd Stanu Cywilnego w Głuchołazach odebranie aktu zgonu

W wypadku śmierci bliskiej osoby poza formalnościami związanymi z pogrzebem trzeba również udać się do Urzędu Stanu Cywilnego w Głuchołazach i zgłosić zgon. Jeśli potrzebny jest dokument potwierdzający, należy złożyć wniosek w Urzędzie Stanu Cywilnego w Głuchołazach. Wymagane będzie przedstawienie dokumentu tożsamości oraz podanie szczegółowych informacji o zmarłej osobie. Jeżeli Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy akt zgonu ma wystawić po raz kolejny wymagane jest uiszczenie opłaty administracyjnej. W placówce Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy akt zgonu wydawany jest tego samego dnia w którym petent zgłosi się po dokument. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania na wydanie dokumentu to zależy on od obłożenia pracy w urzędzie oraz sposobu złożenia wniosku.

Mapa Urząd Stanu Cywilnego Głuchołazy

Liczba wyświetleń: 298



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS