Urząd Stanu Cywilnego Rymanów – USC Rymanowa

Kategoria: Urząd Stanu Cywilnego

Województwo: podkarpackie

Urząd Stanu Cywilnego Rymanów – USC Rymanowa

Urząd Stanu Cywilnego Rymanów numer telefonu, godziny otwarcia, adres. Rymanów Urząd Stanu Cywilnego akt zgonu, akt urodzenia. USC Rymanów terminy ślubów.

Urząd Stanu Cywilnego w Rymanowie kontakt

W celu skontaktowania się z instytucją rejestrującą stan cywilny w Rymanowie, petent może wybrać jeden z wielu dostępnych kanałów kontaktu. Najpopularniejszą opcją jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego, gdzie można uzyskać odpowiedzi na pytania poprzez rozmowę z pracownikiem USC Rymanowa. Placówka jaką jest Urząd Stanu Cywilnego Rymanów kontakt prowadzi również poprzez pocztę e-mail. Informacje zwrotne przesyłane są w przeciągu kilku dni. Ostatnią możliwością na uzyskanie kontaktu z USC w Rymanowie jest wysłanie listu na adres korespondencyjny placówki. Przy wysyłaniu wiadomości mailowej należy pamiętać o podaniu swojego imienia i nazwiska i adresu zamieszkania. 

Urząd Stanu Cywilnego w Rymanowie godziny otwarcia

Instytucja rejestrująca stan cywilny w Rymanowie działa zgodnie z ustalonym harmonogramem pracy. Obowiązujące w placówce jaką jest Urząd Stanu Cywilnego Rymanów godziny otwarcia zostały ustalone od poniedziałku do piątku tak aby jak największa ilość mieszkańców Rymanowa mogła zrealizować formalności. Aktualne godziny otwarcia USC Rymanów zamieszczono powyżej. Warto pamiętać, aby sprawdzić możliwość rezerwacji terminu w Urzędzie Stanu Cywilnego w Rymanowie, przed planowaną wizytą.

Kontakt Urząd Stanu Cywilnego Rymanów

Adres: Rynek 20, 38-480 Rymanów

Telefon: 13 435 50 06,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Stanu Cywilnego Rymanów:

  • Poniedziałek 7:00 - 15:00
  • Wtorek 7:00 - 15:00
  • Środa 7:00 - 15:00
  • Czwartek 7:00 - 15:00
  • Piątek 7:00 - 15:00

Urząd Stanu Cywilnego Rymanów

Urząd Stanu Cywilnego w Rymanowie zajmuje się rejestracją urodzeń, małżeństw oraz zgonów poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego. Dodatkowo, USC w Rymanowie wydaje odpisy skrócone oraz zupełne z aktów stanu cywilnego. Wydanie takiego dokumentu po raz pierwszy jest całkowicie bezpłatne. Trzeba jednak pamiętać, że w sytuacji w której petent zagubi dokument wydany przez USC Rymanów może zwrócić się o wydanie nowego odpisu. Każdy kolejny wydany przez placówkę odpis to dodatkowe koszty.

Urząd Stanu Cywilnego w Rymanowie odebranie aktu zgonu

W wypadku śmierci bliskiej osoby poza formalnościami związanymi z pogrzebem trzeba również udać się do Urzędu Stanu Cywilnego w Rymanowie i zgłosić zgon. Jeśli potrzebny jest dokument potwierdzający, należy złożyć wniosek w Urzędzie Stanu Cywilnego w Rymanowie. Wymagane będzie przedstawienie dokumentu tożsamości oraz podanie szczegółowych informacji o zmarłej osobie. Jeżeli Urząd Stanu Cywilnego Rymanów akt zgonu ma wystawić po raz kolejny wymagane jest uiszczenie opłaty administracyjnej. W placówce Urząd Stanu Cywilnego Rymanów akt zgonu wydawany jest tego samego dnia w którym petent zgłosi się po dokument. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania na wydanie dokumentu to zależy on od obłożenia pracy w urzędzie oraz sposobu złożenia wniosku.

Mapa Urząd Stanu Cywilnego Rymanów

Liczba wyświetleń: 180



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS