Urząd Miasta Olkusz – UM w Olkuszu

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: małopolskie

Urząd Miasta Olkusz – UM w Olkuszu

Urząd Miasta w Olkuszu dane kontaktowe, telefony, adres e-mail. Jak złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Olkusza? Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Olkuszu.

Urząd Miasta Olkusz dane kontaktowe

Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą zdobyć do Urzędu Miasta w Olkuszu dane kontaktowe, mogą je znaleźć na stronie internetowej instytucji. Kontakt interesanci mogą uzyskać korzystając z podanego telefonu lub przesyłając wiadomość mailową. W przypadku pilnych sprawach zalecany jest kontakt telefoniczny.

Urząd Miasta Olkusz godziny otwarcia

Przed wizytą w placówce urzędu należy sprawdzić jej godziny otwarcia. Interesanci mogą to wykonać na stronie internetowej instytucji. Z różnych przyczyn godziny obsługi petentów mogą ulec zmianie, w takim przypadku wszystkie Urząd Miasta Olkusz będzie informował na bieżąco o wszystkich aktualizacjach.

Kontakt Urząd Miasta Olkusz

Adres: ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz

Telefon: 32 6260100,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Olkusz:

  • poniedziałek 8:00-16:00
  • wtorek 7:00-15:00
  • środa 7:00-15:00
  • czwartek 7:00-15:00
  • piątek 7:00-15:00

Olkusz Urząd Miasta

W mieście Olkusz znajduje się instytucja, którą jest Urząd Miasto Olkusz. Zajmuje się on przede wszystkim administrowaniem, a także zarządzaniem miastem. Główne zadania, jakie realizuje Olkusz Urząd Miasta to między innymi planowanie oraz inwestowanie, zarządzanie infrastrukturą, a także wydawanie dokumentów.

Wydziały Urzędu Miasta Olkusza

Wewnętrzny podział Urzędu Miasta Olkusza na wydziały ma na celu zorganizowanie pracy zatrudnionych w instytucji pracowników. Wydziały Urzędu Miasta w Olkuszu zostały utworzone tematycznie. Oznacza to, że kwestie związane z prowadzeniem pojazdów, a także ich rejestracją realizowane są w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Olkusza natomiast formalności związane z uzyskaniem dowodu osobistego czy zameldowaniem prowadzone są w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Olkusz.

Urząd Miasta Olkusz Dowody Osobiste

Wyrobienie dowodu osobistego jest obligatoryjne dla obywateli którzy ukończyli 18 r. ż. Gdzie wyrobić dowód osobisty w Olkuszu? Formalności związane z uzyskaniem dowodu osobistego w Olkuszu można zrealizować w Urzędzie Miasta Olkusza w Wydziale Spraw Obywatelskich. procedura nie jest skomplikowana, po złożeniu wniosku dowód osobisty jest gotowy do odbioru do 30 dni. Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Olkusza działa w podanych powyżej godzinach, warto wiedzieć, że może istnieć możliwość wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty.

Mapa Urząd Miasta Olkusz

Liczba wyświetleń: 619



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS