Urząd Miasta Limanowa – UM w Limanowej

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: małopolskie

Urząd Miasta Limanowa – UM w Limanowej

Urząd Miasta Limanowej kontakt dla mieszkańców, telefony. Urząd Miasta Limanowa wydziały wewnętrzne instytucji. Godziny otwarcia Urzędu Miejskiego w Limanowej.

Urząd Miasta Limanowa kontakt

Aby skontaktować się z Urzędem Miasta w Limanowej, warto wykorzystać dostępne dane kontaktowe. Obecnie, Urząd Miasta Limanowa komunikuje się z mieszkańcami przez telefon i e-mail. Należy pamiętać, że kontakt z Urzędem Miasta Limanowej jest możliwy tylko w czasie, gdy placówka jest otwarta.

Telefon Urzędu Miasta Limanowej umożliwia uzyskanie natychmiastowego wsparcia. Jeżeli chodzi o pocztę elektroniczną, na odpowiedź można oczekiwać do kilku dni. Trzeba jednak pamiętać, że kontakt mailowy z Urzędem Miasta Limanowej umożliwia uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi na pytania bardziej skomplikowane.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Limanowej

Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Limanowej można znaleźć na stronie internetowej placówki administracyjnej. Zaleca się sprawdzenie godzin otwarcia przed wizytą w oddziale Urzędu Miasta Limanowej. Obsługa klientów jest prowadzona we wszystkie dni robocze w wyznaczonych godzinach. Urząd Miasta Limanowej jest nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.

Kontakt Urząd Miasta Limanowa

Adres: ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa

Telefon: 48 18 337 20 54,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Limanowa:

  • poniedziałek: 7:30-17:00
  • wtorek: 7:30-15:30
  • środa: 7:30-15:30
  • czwartek: 7:30-15:30
  • piątek: 7:30-14:00

Limanowa Urząd Miasta

Urząd Miasta Limanowej jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Limanowej. Urząd Miasta Limanowa posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.

W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Limanowej dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Limanowej występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.

Wydziały Urzędu Miasta Limanowej

Urząd Miasta w Limanowej podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Limanowa jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.

Urząd Miasta Limanowa Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Limanowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Limanowej mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Limanowa wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.

Mapa Urząd Miasta Limanowa

Liczba wyświetleń: 494



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS