Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Limanowej kontakt dla mieszkańców, telefony. Urząd Miasta Limanowa wydziały wewnętrzne instytucji. Godziny otwarcia Urzędu Miejskiego w Limanowej.
Aby skontaktować się z Urzędem Miasta w Limanowej, warto wykorzystać dostępne dane kontaktowe. Obecnie, Urząd Miasta Limanowa komunikuje się z mieszkańcami przez telefon i e-mail. Należy pamiętać, że kontakt z Urzędem Miasta Limanowej jest możliwy tylko w czasie, gdy placówka jest otwarta.
Telefon Urzędu Miasta Limanowej umożliwia uzyskanie natychmiastowego wsparcia. Jeżeli chodzi o pocztę elektroniczną, na odpowiedź można oczekiwać do kilku dni. Trzeba jednak pamiętać, że kontakt mailowy z Urzędem Miasta Limanowej umożliwia uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi na pytania bardziej skomplikowane.
Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Limanowej można znaleźć na stronie internetowej placówki administracyjnej. Zaleca się sprawdzenie godzin otwarcia przed wizytą w oddziale Urzędu Miasta Limanowej. Obsługa klientów jest prowadzona we wszystkie dni robocze w wyznaczonych godzinach. Urząd Miasta Limanowej jest nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.
Adres: ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa
Telefon: 48 18 337 20 54,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Limanowa:Urząd Miasta Limanowej jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Limanowej. Urząd Miasta Limanowa posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.
W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Limanowej dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Limanowej występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.
Urząd Miasta w Limanowej podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Limanowa jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Limanowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Limanowej mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Limanowa wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.
Liczba wyświetleń: 285
Wyszukaj dodatkowe informacje: